اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

روند صعودی تلفات کرونا در آمریکا؛ قربانیان از 106 هزار نفر عبور کردند

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، با مرگ یکهزار و 15 مورد جدید ظرف 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به 106 هزار و 180 نفر رسید.

روند صعودی تلفات کرونا در آمریکا؛ قربانیان از 106 هزار نفر عبور کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و ۱۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به ۱۰۶ هزار و ۱۸۰ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه‌ روز گذشته، دستکم ۲۰ هزار و ۴۶۱ مورد جدید در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شدند تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به یک میلیون و ۸۳۱ هزار و ۸۲۱ نفر برسد.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز گذشته این مرکز نشان می‌دهد که قربانیان ویروس کرونا در آمریکا مجدداً روند افزایشی داشته است و تعداد مبتلایان به کروناویروس در این کشور تاحدودی کاهش داشته است.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، همچنان تعداد مبتلایان و قربانیان کووید-۱۹ در ایالات متحده آمریکا را بالاتر گزارش کرده است به طوریکه طبق آمار این پایگاه اطلاع رسانی، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، یک میلیون و ۸۸۱ هزار و ۲۰۵ نفر و مجموع قربانیان آن ۱۰۸ هزار و ۵۹ نفر است. نیویورک همچنان با ۳۸۱ هزار و ۹۱۲ مورد ابتلا و ۳۰ هزار و ۷۸ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا محسوب می‌شود.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم ۶ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۲۳۹ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۳۸۰ هزار و ۲۵۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دو میلیون و ۷۲۹ هزار و ۵۲۷ نفر نیز بهبودی یافته‌اند. آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در جهان را دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول