اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تعویق یک ساله برگزاری مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا در چین

مشاور فنی ، رئیس فدراسیون اسکیت و مربی تیم ملی اسکیت سرعت ایران در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا گفت: تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین از شهریور ۹۹ به خرداد ۱۴۰۰ تغییر یافت.

تعویق یک ساله برگزاری مسابقات  اسکیت قهرمانی آسیا در چین

محمد محسن  هنرجو در  گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتستان اظهار داشت:  طبق مکاتبات انجام شده بین فدراسیون اسکیت ایران و فدراسیون اسکیت آسیا پیرامون زمان برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی اسکیت آسیا و با توجه به شیوع کرونا و شرایط موجود، تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی اسکیت آسیا به میزبانی چین از شهریور ماه ١٣٩٩ به خرداد ماه ١۴٠٠ تغییر یافته است.

مشاور فنی، رئیس فدراسیون اسکیت و مربی اسکیت سرعت در بازی‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا افزود: با توجه به دعوت از سوی ضرغام میرشکاری، رئیس هیئت اسکیت شهرستان دشتستان به استان بوشهر سفر کرده‌ایم و جهت توسعه این رشته و با وجود پتانسیل بسیار بالا و استعدادهای خوبی که در استان وجود دارد، اسکیت استان بوشهر روزهای درخشان  را پیش رو خواهد داشت.

هنرجو در مورد سفرش به استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر هم پتانسیل بسیار خوبی دارد و اتفاقات بسیار خوبی در آن رخ داده است و بعد از شکست کرونا در استان بوشهر خبرهای بسیار خوبی در مورد اسکیت خواهید شنید.

هنر جو در مورد استعدادهای ورزشکاران استان بوشهر افزود: در مسابقات کاپ فرانسه بچه‌های استان بوشهر که همراه ما بودند مشاهده کردیم پتانسیل بسیار بالایی دارند.

مشاور فنی، رئیس فدراسیون اسکیت و مربی اسکیت سرعت کشور در بازیهای جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا  بیان داشت: اسکیت بازان استان بوشهر واقعاً نمونه هستند و نیازمند سازماندهی می‌باشند و در آینده با اقداماتی که فدراسیون انجام خواهد داد در استان بوشهر و مخصوصاً شهرستان دشتستان تلاش می‌کنیم که زیرساخت‌های اسکیت و کمک‌های که ما و دیگر مسؤولین انجام دهیم، و اتفاقات بسیار خوبی برای اسکیت استان بوشهر در راه است.

هنرجو ابراز داشت: استان بوشهر زمانی خیلی خوب به عنوان تیم خیلی مطرحی در لیگ اسکیت سرعت بود و با مربیان بومی داشتند کار می‌کردند و زحمت می‌کشیدند و  از لحاظ مربی و  ورزشکاران غنی هستند.

مشاور فنی، رئیس فدراسیون اسکیت و مربی اسکیت سرعت کشور افزود: با شیوع بیماری کرونا در جهان  حتی مسابقات  آسیایی چین و جهانی کلمبیا را به تعطیلی کشانده است.

هنرجو ابراز داشت: با شیوع بیماری کرونا در واقع یک سال به ما فرصت داده شده که در تمام حیطه‌های ورزش، رونق پیدا کند و قول می‌دهیم  در این یک سال در شهرستان دشتستان و استان بوشهر اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

هنرجو در مورد پیشرفت وضعیت فعلی ورزش اسکیت در استان بوشهر اظهار داشت: با صحبت‌های که با ضرغام میرشکاری رئیس هیئت اسکیت شهرستان دشتستان انجام داده‌ایم و با هماهنگی‌هایی که با آقای امید ریشهری آزاد رییس هیئت اسکیت  استان بوشهر و  فدراسیون اسکیت شده، برنامه‌های کمپ‌های آموزشی، کلاس‌های استعداد یابی، کلاس‌های عملی و باز آموزی و به روز رسانی مربیان و داوران داشته باشیم و بتوانیم استعدادهایی که وجود دارد خیلی زود به ان اتفاق‌هایی که مد نظر ما هست برسیم.

هنرجو در مورد حمایت از  اسکیت بازان استان بوشهر افزود: اسکیت بازان  سراسر کشور کم مورد حمایت قرار می‌گیرند و از طرف جایی مورد لطف قرار نمی‌گیرند که دلگرم شوند. یک اسکیت باز  تمام فکر و ذکرش این است که دیده شود و نتیجه تلاشهای را ببیند و این منوط بر این است که خانواده‌ها،  فدراسیون، هیئت استان و شهرستان‌ها،  دیده شود و مورد حمایت قرار بگیرد و مسابقات زیاد برگزار و زیادی  مسابقات آن انرژی اسکیت باز تخلیه شود و باعث شاداب‌تر و روحیه ورزشکاران  خواهد شد و ورزشکاران فقط همین را می‌خواهند و بحث مالی و چیزی خاص برایش مهم نیست و حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم روحیه جنگندگی در ورزش اسکیت برایشان زنده کنیم و هیچ هزینه آنچنانی هم لازم ندارد.

مشاور فنی رئیس فدراسیون اسکیت و مربی اسکیت سرعت تیم ملی ایران بازیهای جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا در مورد شعار در خانه بمانیم تا کرونا را شکست دهیم و ورزشکاران اسکیت باز افزود: بحث کرونا باعث شد که خیلی تأثیر بگذارد روی تمرینات تخصصی و عمومی ورزشکاران و آن پیک آمادگی و اوج  ورزشکاران برای مسابقه یا هر هدفی که در نظر دارند مسابقات داخلی چه مسابقات برون مرزی و فدراسیون اسکیت یک سری اقداماتی انجام داد تمرینات را آپلود می‌کرد در سایت‌های خودش در سایت فدراسیون اسکیت، و مورد استقبال ورزشکاران قرار نگرفته در خانه با حرکات شبیه‌سازی تمرینات خود را در محیط بسته و منزل ادامه دهند. تا حداکثر آمادگی داشته باشند. و کم کم داریم میایم به سمت تمرین و پیست اسکیت جهت پیشرفت بهتر ورزشکاران.

هنرجو در مورد خبر خوب به جامعه ورزش اسکیت استان بوشهر افزود: هر موقع که  مسؤولین اسکیت استان بوشهر از ما دعوت کنند در کمترین زمان جهت  آموزش به استان بوشهر سفر می‌کنم و با هماهنگی‌های که  با ضرغام میرشکاری داشته‌ایم در بحث آموزش و تمرین پیشرفت‌های برای ورزش اسکیت شهرستان دشتستان حاصل خواهد شد.

هنرجو افزود: امیدوار هستم با آموزش و تمرین‌هایی که صورت گرفت حال ورزش اسکیت استان و شهرستان دشتستان بهتر شد و چندین ورزشکاران دشتستانی استعداد یابی شود و امیدوار هستم در خبرهای بعدی  روی سکو رفتن اسکیت بازان  شهرستان دشتستان و استان بوشهر را در بازی‌های آسیایی و جهانی را به اطلاع شما مردم شریف ایران اسلامی برسانیم.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول