اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امام راحل نجات‌دهنده ملت ایران از زیر ظلم استکبار بودند

امام جمعه مریوان گفت: امام راحل نجات‌دهنده ملت ایران از زیر ظلم استکبار بودند، ایشان بزرگ‌مردی بودند که به اذن پروردگار دست همه شیاطین و استکبار و کسانی که دندان طمعشان برای سرزمین ما تیز کرده بودند را شکست دادند.

امام راحل نجات‌دهنده ملت ایران از زیر ظلم استکبار بودند

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مرگ راهی برای بازگشت به خداست، همه انسان‌ها می‌میرند و به خدا برمی‌گردند و همه در برابر قدرت خدا تسلیم هستیم.

وی گفت: امام راحل نجات‌دهنده ملت ایران از ظلم و استکبار بود، ایشان بزرگ‌مردی بودند که به اذن پروردگار دست همه شیاطین و استکبار و کسانی که دندان طمعشان برای سرزمین ما تیز کرده بودند را شکست دادند.

وی تصریح کرد: ارتحال امام راحل برای ملت ایران اسلامی گران تمام شد چون زمانی بود که سیاستمداران برای سلطه بر سرزمین ما تلاش می‌کردند.

امام جمعه مریوان خاطرنشان کرد: تمام انسان‌ها برای هدفی به دنیا می‌آیند و بعد از انجام این هدف روحشان به سمت پروردگار باز می‌گردد که امام راحل ماموریت بزرگ خود را که پیروزی انقلاب و تربیت هزاران انسان آزاده بود انجام دادند و به خدایش بازگشتند.

امام جمعه مریوان در ادامه گفت: انقلاب ما یک انقلاب الهی بود و به همین دلیل با فوت امام راحل این راه و سکان به دست عالم فرزانه دیگری داده شد و تا به امروز به واسطه وجود مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی پیشتاز و قدرتمند در عرصه جهانی جلو می‌رود و هیچ دشمنی یارای مقابله با آن نیست.

وی در ادامه به قیام 15 خرداد سال 42 اشاره کرد و گفت: نخستین جرقه قیام اسلامی ایران در 15 خرداد زده شد.

امام جمعه مریوان خاطرنشان کرد: درست زمانی که اسلام به شدت از سوی جهان کفر مورد تهدید بود و ارزش‌های اسلامی در جامعه به تارج می‌رفت رهبر کبیر انقلاب فرمودند، علما، دانشمندان و سیاستمداران به داد اسلام برسید.

ماموستا شیرزادی گفت: تمام علما و روحانیون و سیاستمداران به ندای امام لبیک گفتند و به میدان آمدند لذا 15 خرداد 42 در حقیقت برای تمام ایرانیان مقدس است.

وی با عنوان اینکه قیام علیه ظالم و تلاش برای نجات مظلوم از دستورات دین اسلام است، گفت: انقلاب ایران اسلامی بر همین مبنا شکل گرفته و حماسه‌های بزرگی همچون 15 خرداد 42، دفاع مقدس و ....همه و همه حرکت در راستای تحقق این فرمان دین اسلام است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول