اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مازندران تحت پوشش کمیته امداد هستند

قائم‌مقام کمیته امداد کشور از پوشش خدمات این نهاد به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خبر داد و رفع مشکلات معیشت مسکن اشتغال محرومان را اهم فعالیت در این کمیته اعلام کرد.

۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مازندران تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست با قائم‌مقام کمیته امداد کشور با تأکید بر حفظ کرامت خانواده محرومان اظهار کرد: چشم‌انداز کمیته امداد در استان باید حول و محور توانمندسازی خانواده محروم باشد تا با استقلال اقتصادی، کرامت خانواده آنان حفظ شود.

 

 

وی افزود: محرومان جامعه از یاران صدیق انقلاب چه در پیروزی انقلاب و بعد از پیروزی بوده و هستند، مسؤولان کمیته امداد در استان باید بر اساس سیره نبوی و اهل بیت همراه با مدیریت معنوی، جهادی، استشهادی برای این قشر محروم فعالیت کنند.

محمدی‌لائینی دینداری، اخلاص عمل، مردم‌داری و حمایت قاطع از محرومان را یکی از شیوه‌های مدیریت ارشد کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: کمیته امداد نهاد معنوی و برگرفته از مکتب نبوی است چرا که یاران پیامبر همین فقرا بودند پس مدیران این نهاد با معنویت، دیندار و کارشان خدایی و در وسط میدان عمل باشند.

این مسؤول ضمن انتقاد از افزایش فاصله طبقاتی در جامعه بر هم‌افزاری جهت برون رفت این فاصله در سطح استان تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید کارکرد عالی و عملی مطلوبی بر اساس آرمان‌های امام راحل برای کاهش و حذف این فاصله‌ها با جدیت بیشتر، از خودشان نشان دهنده این امر موجب تحقق آرمان‌های امام راحل است.

به گزارش فارس، در این نشست آقای صمصام قائم مقام کمیته امداد کشور از پوشش خدمات این نهاد به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خبر داد و رفع مشکلات معیشت مسکن اشتغال محرومان را اهم فعالیت در این کمیته اعلام کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول