اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ایجاد مسیر دوچرخه بر روی پل‌های بزرگراه شهید چراغی

معاون شهردار منطقه 17 تهران با اشاره به اینکه بزودی عبور دوچرخه از مسیر مترو زمزم برای حضور دوچرخه سواران در بوستان ولایت امکان پذیر می‌شود،‌ گفت: مسیر دوچرخه بر روی پل‌های عابر پیاده بزرگراه شهید چراغی تعبیه شد.

ایجاد مسیر دوچرخه بر روی پل‌های بزرگراه شهید چراغی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی نوروزی، معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ تهران درباره ایجاد مسیر دوچرخه بر روی پل‌های عابر پیاده بزرگراه شهید چراغی اظهار داشت: این اقدام به منظور توجه به تردد ایمن دوچرخه سواران محلات منطقه به بزرگراه شهید چراغی و رفع موانع حمل‌ونقل پاک صورت گرفته است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه۱۷ تهران گفت: با توجه به اینکه بوستان ولایت در همسایگی منطقه ۱۷ تهران قرار دارد و امکانات مناسبی برای فعالیت‌های ورزشی در حوزه دوچرخه سواری دارا است. تجهیز پل‌های بزرگراه شهید چراغی برای تسهیل در تردد دوچرخه سواران در اولویت این معاونت قرار گرفت و دوچرخه سواران می‌توانند از این مسیر برای تسهیل تردد بین محلات منطقه ۱۷ و بوستان ولایت استفاده کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۷ تهران با اشاره به اینکه این منطقه در اجرای سیاست‌های شهردار تهران برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حمل و نقل پاک پیشرو بوده است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح خانه تا مدرسه با دوچرخه، زنگ دوچرخه، باغ راه سلامت از جمله اقدامات مهم در حوزه ترویج دوچرخه سواری بوده است که با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توافقی که با مدیریت مترو زمزم صورت گرفته است عبور دوچرخه از مسیر مترو زمزم برای حضور دوچرخه سواران در بوستان ولایت نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول