اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کوتاهی در مسئولیت‌ها خیانت به امام و خون شهدا است

امام جمعه پلدختر گفت: امروز کوتاهی در مسئولیت‌ها خیانت به امام و خون شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی است که شاگرد و دست پرورده امام راحل بودند.

کوتاهی در مسئولیت‌ها خیانت به امام و خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی روز سه‌شنبه در مراسم سی‌و‌یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد امام حسین (ع) شهر پلدختر اظهار داشت: امام راحل انسانی کامل بود که علی‌وار زیست و تا مرز عصمت پیش رفت و این افسانه نیست.

وی افزود: تقوا، زهد، اخلاص و ابعاد معنوی و شخصیتی امام  باعث شد هنگامی انقلاب کردند میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان مانند آهنربا به خود جذب کند.

امام جمعه پلدختر گفت: بسیاری از مردم شخصیت حقیقی امام را نمی‌شناختند تا اینکه زمان انقلاب مردم از سراسر دنیا به ندای امام لبیک گفتند و با رحلت امام میلیون‌ها نفر در تشییع پیکرا و شرکت کردند که هنوز تاریخ انسانها تشییع جنازه‌ای با این ابهت و عظمت به خود ندیده است.

وی بیان داشت: شجاعت امام راحل در بعد فردی زبانرد است و قسم یاد می‌کند که در تمام طول عمر مبارزاتی خود حتی یک لحظه هراس به دل راه ندادند و ابعاد شخصیتی امام الگویی برای تمام آزادگان جهان است.

موسوی یاد آورشد: امام خمینی(ره) با دست خالی تنها با سلاح تقوا، توکل و ایمان به خدا دنیا را از خواب غفلت بیدار کردند و هر ساله در مراسم‌های رحلت این مرد بزرگ کشورها در سراسر دنیا برای او کنگره برگزار می‌کنند که هیچکدام از رهبران و سران سایر کشورها که آمده‌اند و رفته‌اند این گونه نبوده است.

وی یادآور شد: زندگی امام راحل در این کلام زیبا خلاصه می‌شود که تمام توجهات را به قشر ضعیف معطوف دارید.

امام جمعه پلدختر گفت: امروز کوتاهی در مسئولیت‌ها خیانت به امام و خون شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی است که شاگرد و دست پرورده امام راحل بودند و همه شهدا به فرمان امام راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: امروز سهل انگاری و کوتاهی در حفظ ارزش‌ها مصداق سر سفره امام نشستن و نمکدان را شکستن است.

موسوی یادآورشد: اگر چه امروز امام راحل در میان ما نیست اما خلف صالح  امام که از ابتدا نظر امام در رابطه با در دست گرفتن سکان انقلاب نسبت به او معطوف بود با همان نورانیت و درخشندگی راه امام را پیش می‌برد.

امام جمعه پلدختر گفت: همه امروز رهرو راه امام راحل و شهدا هستیم و خواهیم بود تا این انقلاب به دست صاحب اصلی و برحقش امام زمان (عج) برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول