اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نوباوه: رئیس قوه قضائیه به موضوع تخریب خانه یک خانم ورود پیدا کند

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: خانه خانمی را خراب می‌کنند و شما هم می‌گویید چرا کاخ خراب نشد و کوخ خراب شد؟ به موضوع ورود کنید.

نوباوه: رئیس قوه قضائیه به موضوع تخریب خانه یک خانم ورود پیدا کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بیژن نوباوه وطن در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه شنبه 13 خرداد 99) خطاب به رئیسه قوه قضائیه گفت: خانه زنی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خراب می‌کنند و شما هم می‌گویید چرا کاخ خراب نشد و کوخ خراب شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه می‌گویند بگیر بگیر، چه کسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرند؟ آقای رئیس قوه قضائیه!‌ شما چرا نفوذ و ورود نمی‌کنید؟

وی افزود: در بحث مبارزه با فساد اما حرکت خوبی در قوه قضائیه انجام شده اما از نقش سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی و از جمله اطلاعات سپاه باید تقدیر شود و باید بیشتر استفاده شود.

نوباوه خاطرنشان کرد: ما همه می‌دانیم که در مناطق مختلف کشور محرومیت الی ماشاءالله وجود دارد و پیگیری کار آنها هم بسیار امر ضروری است، اما اگر نگاه کلان به مسائل فراموش شود، قطعا آسیب‌های سراسری و کلانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سطح ملی به ما وارد خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر بنا باشد مشکلات اقتصادی و معیشتی حل شود ما نیازمند تولید هستیم. ما هرچه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که بخواهیم تولید کنیم با توجه به بازار گسترده‌ای که در اطراف ما وجود دارد خریدار خواهد داشت.

وی افزود: آیا صرفا با شعارهایی که ما در حوزه تولید می‌دهیم، آیا امر تولید محقق خواهد شد؟ بحث تحقق تولید نیاز به برنامه کلان دارد و لازم است دوستان در بخش اقتصادی آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کنند.

نوباوه خاطرنشان کرد: ما در بخش افزایش تولید نیازمند یک جریان هماهنگ هستیم. مسئولیت وزارت امور خارجه برای صادرات محصولات کمتر از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست. باید سؤال کرد وزارت امور خارجه که صرفا نگاه سیاسی دارد، رایزن‌های اقتصادی‌اش چه می‌کنند؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزارت امور خارجه امروز وظیفه‌اش این است که برای گسترش روابط با 200 کشور با نگاه افزایش صادرات عمل کند و در انتخاب سفرا و کاردارها و دیگر عوامل این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مد نظر قرار دهد.

وی افزود: موضوع حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مسأله بسیار مهمی است و باید برای حمایت از آنها قانون بگذاریم.

نوباوه خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی متأسفانه ما نسبت به فضای مجازی و نسبت افزایش کیفیت محتوای سازمان صدا و سیما نسبت به تشکیل اینترانت ملی بسیار بی توجه بوده‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سؤال من امروز این است که وزارت ارشاد که در مورد اینترنت که حدود 20 سال است وارد کشور شده و مدیریتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته به ما بگوید یک خط قانون را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مورد اینترنت نوشته است.

وی افزود: بر اساس اصل 75 قانون اساسی هر نوع بستری برای پخش برنامه‌های برخط زیرساختی صد درصد زیر سازمان صدا و سیما قرار دارد و وزارت ارشاد باید بگوید که این شبکه‌های خانگی که درست کرده‌اند و دارد روز به روز گسترش پیدا می‌کند، در آینده به یک مشکل اساسی تبدیل خواهد شد و باید به سازمان صدا و سیما بازگردد و سازمان صدا و سیما موظف به مدیریت این مسأله است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول