اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تجدید بیعت کارکنان دادگاه عمومی بهاباد با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان

رئیس و کارکنان دادگاه عمومی بهاباد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی ره باحضوردرگلزارشهدای این شهرستان درآیینی با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

تجدید بیعت کارکنان دادگاه عمومی بهاباد با آرمان‌های شهدا و امام  شهیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رئیس دادگاه عمومی بهاباد در این آئین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل ره گفت: شهدا حق بزرگی بر ملت دارند و بر همه آحاد جامعه لازم است که از آرمان‌های امام (ره) و شهدا پاسداری و حفاظت کنند.

علیرضا ایزدی تصریح کرد :  همه باید در راستای متابعت از راه شهیدان و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

وی بابیان اینکه امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده و جاوید در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی است افزود : امام راحل (ره) شخصیتی جامع‌الاطراف داشتند و در فقه به درجه‌ای رسیده بودند که بیشتر شیعیان جهان ایشان را به‌عنوان اعلم فقها و مجتهدین و مرجع تقلید انتخاب کردند.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان بهاباد از امام راحل به‌عنوان مردی نورانی و آسمانی که از تعالیم اسلام الهام گرفته بود یادکرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود و امام مردی آسمانی و نورانی بود که از دستورات و آیات الهی الهام گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه شخصیت امام خمینی (ره) در تاریخ ایران بی‌نظیر است و نعمتی به بزرگی نعمت امام وجود ندارد افزود :امام خمینی (ره) مرد بی‌نظیر تاریخ ایران است که اندیشه‌های او غیر از آرمان‌های پیامبر اکرم (ص) و مکتب اهل‌بیت (ع) چیز دیگری نبود.

شهرستان بهاباد در دوران دفاع مقدس 156 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول