اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استمرار باد شدید و تندباد موقت در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی وزش باد شدید و تندباد موقت، گرد و خاک محلی از بعد از ظهر امروز دوشنبه در مناطق شمال، شرق و مرکز پیش‌بینی می‌شود.

استمرار باد شدید و تندباد موقت در اصفهان

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضع هوای استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی وزش باد شدید و تندباد موقت، گرد و خاک محلی از بعد از ظهر امروز دوشنبه در مناطق شمال، شرق و مرکز و روز سه شنبه در مناطق شمال، شرق، مرکز و غرب با احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت و اختلال در تردد محورها به سبب گرد و خاک و کاهش دید موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر محافظت از مزارع و باغات سازه‌های گلخانه‌ای، تابلوها و داربست‌ها در برابر باد شدید، افزود: خودداری از تردد و توقف دام‌ها در ارتفاعات دره‌ها و شیب‌کوه‌ها و عدم قرار گرفتن افراد و خودروها نزدیک درختان فرسوده و رعایت اصول بهداشتی در برابر گرد و غبار با در خانه ماندن و استفاده از ماسک  برای گروه‌های سنی حساس در مناطق فوق و اصول ایمنی در تردد در محورهای جاده‌ای توصیه می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به استمرار هوای گرم و خشک پوشش‌های گیاهی مرتعی و وزش باد، پتانسل حریق در مراتع مناطق غرب و جنوب استان اصفهان افزایش یافته و به مرتع‌داران، دامداران و گردشگران در عرصه‌های منابع طبیعی در خصوص خطر حریق هشدار داده شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول