اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

انتشار ۱۱ محصول فرهنگی در فضای مجازی همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره)

همزمان با سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، ۱۱ محصول فرهنگی در بستر فضای مجازی توسط فرهنگسرای اخلاق آماده و منتشر می‌شود.

انتشار ۱۱ محصول فرهنگی در فضای مجازی همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با ۱۴ خرداد و سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، فرهنگسرای اخلاق ۱۱ محصول فرهنگی با عنوان «سوگ یار» را در بستر فضای مجازی آماده و منتشر می‌کند.

ویدئو کلیپ «امام (ره) از دیدگاه ملل» شامل دیدگاه مقامات بلند پایه کشورهای دنیا درباره امام خمینی (ره) ،کلیپ تصویری «امام (ره) در قالب هنر» ویژه تبیین سخنرانی و توصیه های امام (ره) به هنرمندان متعهد، «امام (ره) و بانوان» نیز به اهمیت و جایگاه زنان از نظر امام خمینی (ره) پرداخته می شود.

از دیگر محصولات تولیدی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می‌توان به «امام و حجاب» شامل بررسی اندیشه‌های امام (ره) در مورد حجاب و عفاف،  «امام و خانواده»، رفتارهای امام با همسر، فرزندان و نوه‌ها ، «امام و آرمانهای انقلاب اسلامی» شامل زندگینامه و شخصیت امام (ره) همراه با مبارزات از نوجوانی تا ارتحال و محصول «امام(ره) به روایت رنگها» ویژه آشنایی با هنرمندانی است که برای اولین بار پرتره امام (ره) را به تصویر کشیده‌اند، اشاره کرد.

 محصولات «امام (ره) و محیط زیست سالم» ، «امام (ره) و جوانان» ، «امام (ره) و دفاع مقدس» ، «امام(ره) و سلامتی» از دیگر محصولاتی است که در قالب فتوکلیپ به مناسبت سالگرد ارتحال امام آماده انتشار در فضای مجازی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول