اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مسافران اتوبوس‌های تهران از ۱۰ خرداد افزایش نیافته‌ اند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه ضد عفونی اتوبوس‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: مسافران اتوبوس‌ها از ۱۰ خرداد افزایش نیافته‌اند.

مسافران اتوبوس‌های تهران از ۱۰ خرداد افزایش نیافته‌ اند

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس و درباره آمار مسافران اتوبوس‌های پایتخت از ابتدای هفته جاری اظهار داشت: آمار مسافران اتوبوس‌ها نسبت به هفته‌های پیش افزایش چندانی نداشته چرا که شرایط عبور و مرور و ترددها تغییر نکرده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط حدود ۵۰۰ هزار نفر در پایتخت با اتوبوس رفت و آمد می‌کنند‌، گفت: بعید می‌دانم با اجرای طرح ترافیک آمار مسافران اتوبوس افزایش چشمگیری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: به نظرم بخش زیادی از افرادی که در حال حاضر از طریق خودروی شخصی در سطح شهر تردد می‌کنند، کسانی هستند که سفرهای غیر ضروری در سطح شهر دارند. 

ترفع خاطر نشان کرد: به دلیل لغو طرح ترافیک در پایتخت نه‌تنها مرکز شهر، بلکه نقاط مختلفی از پایتخت با افزایش شدید ترافیک همراه شده است.

وی در مورد ضدعفونی اتوبوس‌های پایتخت گفت: این موضوع همچنان ادامه دارد و با کیفیتی بهتر از گذشته انجام می‌شود به طوری که با خرید چندین دستگاه فوگرسرد یا مه‌پاش، اتوبوس‌های تهران به ویژه اتوبوس‌های بی‌آرتی در ابتدا و انتهای خطوط قبل از مسافرگیری ضدعفونی می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول