اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تاکید بر تاب‌آوری شبکه‌های برق در برابر حوادث/ اجرای ۲۴ برنامه نمادین در سال جاری

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه تاب‌آوری در صنعت برق میزان سنجش توانایی سیستم در برابر حوادث است، گفت: لازم است میزان قابلیت برگشت سیستم در برابر حوادث مورد ارزیابی قرار گیرد.

تاکید بر تاب‌آوری شبکه‌های برق در برابر حوادث/ اجرای ۲۴ برنامه نمادین در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامعلی رخشانی‌مهر صبح امروز در نخستین کنفرانس ملی مجازی تاب‌آوری در صنعت بر‌ق که به مدت دو روز ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه جاری در سالن همایش‌های اداره کل ارشاد اسلامی مازندران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: لازم است با روش هوشمندسازی زیرساخت، استحکام بخشی و دوام و بازیابی شبکه‌های برق مورد توجه قرار گیرد.

وی تحولات دیجیتالی را گامی به سوی تاب آوری شبکه‌های برق دانست و افزود: برای هوشمندسازی شبکه‌های برق باید به سه رکن کارگزار هوشمند به عنوان ارائه دهنده خدمات، مشتری هوشمند به عنوان دریافت کننده و حاکمیت هوشمند به عنوان ناظر در توانیر دقت شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه تاب‌آوری در صنعت برق میزان سنجش توانایی سیستم در برابر حوادث است، گفت: لازم است میزان قابلیت برگشت سیستم در برابر حوادث مورد ارزیابی  قرار گیرد.

این مسؤول ادامه داد: در فرایند سه‌گانه تاب‌آوری شناسایی محل‌های خطا به روش هوشمندسازی می‌تواند مقاومت شبکه را در برابر حوادث و بعد از آن افزایش دهد.

رخشانی‌مهر با تاکید براینکه برای مستحکم‌سازی شبکه‌های برق نقدینگی و اعتبارات باید به سمت هوشمندسازی و مقاوم‌سازی سوق داده شوند، تصریح کرد: در برنامه کار امسال ۲۴ برنامه نمادین اجرا می‌شود که شامل ۸۵ طرح و پروژه است از این تعداد ۴۰ برنامه در بخش‌ساز و کار و بقیه به سمت ساخت و ساز هدایت می‌شود.

وی نظارت سیستماتیک بر شرکت‌های توزیع را گامی برای شناسایی تاب آوری شبکه‌ها در صنعت برق عنوان کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۶/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول