اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دعوت قرارگاه صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد از رئیس دادگستری استان برای پاسخگویی به سؤالات

قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد با صدور بیانیه‌ای از رئیس دادگستری خراسان رضوی برای پاسخگویی به سؤالات دانشجویان دعوت به عمل آورده تا پاسخگوی ابهامات قانونی در این زمینه باشد.

دعوت قرارگاه صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد از رئیس دادگستری استان برای پاسخگویی به سؤالات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دانشجویان تشکل‌های دانشجویی دو دانشگاه مشهد ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری با صدور بیانیه‌ای از تشکیل قرارگاه دانشجویی «صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد» خبر دادند و بعد از تشکیل این قرارگاه از ارتفاعات جنوبی مشهد بازدید کردند.

اکنون قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی مشهد با صدور بیانیه‌ای از رئیس دادگستری خراسان رضوی برای پاسخگویی به سؤالات دانشجویان دعوت به عمل آورده تا پاسخگوی ابهامات قانونی در این زمینه باشد.

«إِنَّ هَذَا الْمَالَ لَیْسَ لِی وَ لَا لَکَ وَ إِنَّمَا هُوَ فَیْ‏ءٌ لِلْمُسْلِمِینَ وَ .... 
بیت المال نه برای من و نه برای تو است، بلکه برای همه‌ی مسلمین می باشد ...

جناب آقا صادقی 
ریاست محترم دادگستری استان خراسان رضوی

سلام علیکم 

به استحضار می‌رساند با توجه به تخریبات صورت گرفته در ارتفاعات جنوبی مشهد، از بین رفتن منابع طبیعی و ورود بنگاه‌های قدرت و ثروت در ارتفاعات جنوبی و همچنین نبود عکس‌العمل مبنی بر جلوگیری از این فرآیند از سوی مدیران ارشد استانی، دانشجویان دانشگاه‌های مشهد را مجبور به ورود به این مسئله و تلاش برای حفظ منافع مجاورین و زائرین علی ابن موسی الرضا علیه السلام کرد، بنابراین، قرارگاه دانشجویی صیانت از ارتفاعات جنوبی را تشکیل داده‌ایم تا با قدرت بیشتر بتوانیم این مسیر را طی کنیم.

در طی تحقیقات صورت گرفته توسط این قرارگاه به نکاتی برخوردیم که ناشی از عدم وجود شفاف‌سازی در اظهار نظر مسئولان شهری و استانی است، همانطور که مستحضرید پروژه کمربند جنوبی در سال 96 به دلایل زیست محیطی و قانونی توسط جنابعالی متوقف شد اما این پروژه هم اکنون بدون رفع موانع قانونی و عدم وجود پیوست زیست محیطی شروع شده است و این شروع به کار مجدد تنها در سایه مجوز ستاد تدبیر انجام شده که خود این مجوز هم به طور رسمی منتشر نشده است تا نخبگان و عموم مردم جامعه بدانند به‌طور دقیق چه کسانی و با چه استدلال‌های علمی اجازه ادامه کار را داده‌اند.

جناب آقای صادقی شما به‌عنوان حافظ حقوق بیت المال و همچنین رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی و همچنین یکی از اعضا اصلی تصمیم‌گیر در سطح استان باید نسبت به حرف‌ها و دستورات خود به فضای نخبگانی جامعه پاسخگو باشید، لذا از جنابعالی درخواست می‌شود تا در جلسه‌ای کاملا نخبگانی با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در فضای دانشگاه به سؤالات در مورد پروژه کمربند جنوبی به‌طور کامل و شفاف پاسخ دهید.

با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری، برای پاسخگویی به این پرسش‌ها از شما دعوت می‌کنیم تا به جمع دانشجویان بیایید.

زمان پیشنهادی:
شنبه ۱۷ خرداد
یکشنبه ۱۸ خرداد 
دانشگاه فردوسی مشهد»

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول