اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شمار مبتلایان کرونا در کردستان از ۳ هزار نفر گذشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با شناسایی ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا، تعداد مبتلایان در کردستان به ۳ هزار و ۶۲ مورد رسید.

شمار مبتلایان کرونا در کردستان از ۳ هزار نفر گذشت

فرزین رضاعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به روند صعودی کرونا در استان، اظهار کرد: با شناسایی ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا، تعداد مبتلایان در کردستان به ۳ هزار و ۶۲ مورد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱ هزار و ۴۰ نمونه آزمایش ابتلا به کرونا در استان انجام شده که نتیجه ۳ هزار و ۶۲مورد مثبت و  ۷ هزار و ۸۲۲ مورد نیز منفی بوده است. 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تعداد مبتلایان به کرونا به تفکیک شهرستان‌ را در سنندج یک هزار و ۶۸  نفر، در سقز ۵۰۴ نفر،در بانه ۲۷۶ نفر، در قروه ۲۵۳ نفر، در دیواندره ۲۴۷ نفر، درمریوان ۲۴۳ نفر، در بیجار ۱۵۸ نفر، درکامیاران ۱۵۸ نفر، دهگلان ۱۲۳ نفر و در سروآباد ۳۲ نفر بیان کرد.

رضاعی همچنین آمار فوت‌شدگان بیماری کرونا از ابتدا تاکنون در استان را  ۱۵۴ مورد برشمرد و گفت: این تعداد نسبت به روز گذشته یک نفر افزایش داشته که مربوط به سنندج است.

وی با اشاره به تعداد موارد فوتی‌ها به تفکیک شهرستان گفت: تاکنون ۴۱ نفر در سقز، ۳۴ نفر در سنندج، ۲۰ نفر در بانه، ۱۹ نفر در قروه، ۱۵ نفر در کامیاران، ۹ نفر در بیجار، هفت۷ نفر در مریوان، ۶ نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان  بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بهبودی یک‌هزار و ۶۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان از ابتدا تا کنون خبر داد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول