اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش تبادکان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: اعمال تبصره 2 ماده 10(قلع و قمع بنا و مستحدثات غیر مجاز) در سطح 27 هکتار و قلع و قمع 3 کیلومتر جاده آسفالت اختصاصی مجموعه لیلی و مجنون در روستای ماریان بخش تبادکان شهرستان مشهد انجام پذیرفت.

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش تبادکان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، امید طهماسبی زاده اظهار کرد: به منظور حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان اکیپ‌های گشت، به طور مستمر از مناطق  بازدید می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: از ابتدای سال ۹۹در منطقه خرمدره ۶۰۰ قطعه، در منطقه بهار۱۵۰ قطعه، در خرق و ماریان مجتمع لیلی و مجنون در 120  قطعه اقدامات حاکمیتی مبنی بر قلع و قمع و پیشگیری از قبیل از بین بردن پی‌کنی‌ها و قلع دیوارها صورت گرفته است.

وی افزود: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و تداوم برای ارتقا ء بهره‌وری آنها از وظایف مدیریت جهاد کشاورزی بوده و هر نوع تغییراتی که باعث کاهش سطح زیرکشت زراعی و باغی شود بنا به تشخیص ماموران جهاد از مصادیق تغییرکاربری است.

طهماسبی زاده خاطرنشان کرد: قلع و قمع با موضوع تبصره 2 ماده 10 در سطح 27 هکتار و تخریب 2 کیلومتر جاده آسفالت اختصاصی مجموعه لیلی و مجنون در روستای ماریان بخش تبادکان شهرستان مشهد انجام گرفت.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول