اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لزوم ایجاد سنگرهای مقاوم در برابر هجمه‌های دشمن در جنگ فرهنگی

رئیس حوز علمیه شهرستان راور گفت: در شرایط جنگ فرهنگی باید تلاش کنیم که سنگرهای مقاوم در برابر هجمه‌های دشمنان ایجاد کنیم.

لزوم ایجاد سنگرهای مقاوم در برابر هجمه‌های دشمن در جنگ فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام محمدمهدی مهدیان در دیدار به امام جمعه کوهبنان اظهار داشت: حوزه علمیه فخریه راور فصل جدیدی در تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی برداشته که در عرصه معرفت‌جویی و بصیرت‌افزایی بر اساس منویات مقام معظم رهبری برنامه‌هایی در دستور کار دارد.

رئیس حوزه علمیه شهرستان راور بیان داشت: طبق فرهنگ و اندیشه اسلامی، تبیین رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری بر اساس ایده‌های جدید در راستای تربیت نسل جوان گام برداشتیم .

وی تصریح کرد: انگیزه معنوی در شهرستان‌های شمالی استان مشهود است لذا جا دارد که جوانان مستعد و متدین شناسایی و به حوزه‌های علمیه معرفی شوند.

مهدیان تاکید کرد: شهرستان‌های کوهبنان و راور از نظر سنتی و تدین با هم قرابت خاصی دارند که این مهم در جذب افراد به حوزه‌های علمیه بسیار اثرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌جستن از وجود اساتید جوان، فضای فیزیکی مناسب و شرایط جغرافیایی حوزه علمیه راور می‌تواند شرایط را برای تربیت جوانان رقم بزند، در شرایط جنگ فرهنگی باید تلاش کنیم که سنگرهای مقاوم در برابر هجمه‌های دشمنان ایجاد کنیم.

رئیس حوزه علمیه راور گفت: پذیرش ما از پایه تحصیلی هشتم تا پایه یازدهم در دستور کار است که معدل درسی سه سال آخر باید حداقل ۱۶ باشد.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول