اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری اولین جلسه دادرسی الکترونیک در دادگستری اصفهان

معاون قضایی و معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان از برگزاری اولین جلسه دادرسی الکترونیک در دادگستری استان خبر داد.

برگزاری اولین جلسه دادرسی الکترونیک در دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت اسدی اظهار کرد: اولین جلسه دادرسی الکترونیک در دادگستری اصفهان با تلاش معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان برگزار شد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: با تلاش کارشناسان معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان اولین جلسه دادرسی الکترونیک از طریق برقراری ارتباط مستقیم با زندان در شعبه ۱۲ عمومی حقوقی شهرستان اصفهان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه افزایش شعب در مرکز استان و نیز فراهم آوردن امکان انجام دادرسی الکترونیک در سایر حوزه‌های قضایی استان در دستور کار قرار دارد، تأکید کرد: با این اقدام مهم گام موثری در مسیر عدالت الکترونیک و تحقق قوه قضاییه هوشمند در دادگستری استان برداشته شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول