اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آمادگی حوزه‌های امتحانی کرمانشاه برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم/ خانواده‌ها نگران نباشند

یزدان‌پناه زمان آغاز امتحانات دانش‌آموزان کلاس دوازدهم را 17 خردادماه اعلام کرد و گفت: تمامی تمهیدات را در 183 حوزه امتحانی برای حضور 19 هزار و 275 دانش‌آموز فراهم شده است.

آمادگی حوزه‌های امتحانی کرمانشاه برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم/ خانواده‌ها نگران نباشند

مجید یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا از 27 اردیبهشت‌ماه  مدارس به منظور رفع اشکال بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان استقبال آنچنانی از بازگشایی مدارس برای رفع اشکال نداشتند، گفت: کمتر از 10 درصد از کل کشور برای رفع اشکال مراجعه کردند، اما همچنان شرایط برای هرکسی که بخواهد رفع اشکال داشته باشد وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص برنامه امتحانی دانش‌آموزان، گفت: دانش آموزان کلاس اول تا ششم،  همچنین هفتم، هشتم، دهم و یازدهم آزمونی به صورت حضوری ندارند و هیچ مدیر در این مقاطع تحصیلی حق ندارد به هیچ بهانه‌ای دانش آموزان را به مدرسه بکشاند، چون آزمونی در کار نیست.

وی با بیان اینکه تنها مقاطع نهم و دوازدهم امتحان حضوری دارند، افزود: همه موارد برای سالن‌های امتحانات در راستای ضدعفونی کردن انجام شده، خانواده‌ها در این راستا هیچ نگرانی نداشته باشند.

یزدان‌پناه با بیان اینکه برنامه امتحانی دانش آموزان کلاس 12  از 17 خردادماه شروع می‌شود، گفت: تمامی تمهیدات را در 183 حوزه امتحانی که 86 حوزه ازآن در شهر کرمانشاه و مابقی در دیگر شهرستان‌ها هستند برای حضور 19 هزار و 275 دانش‌آموز فراهم شده است.

وی تصریح کرد: بعضی از دروس فنی‌حرفه‌ای عملی است و باید مطابق قانون دانش‌آموز در آزمون علمی حضور پیدا کند و چنانچه‌ای مدرسه‌ای به این دانش‌آموزان فنی اعلام می‌کند به مدرسه بیائید باید حضور به عمل برسانند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان، تاکید کرد: غیر از آزمون مقاطع نهم و دوازدهم و همچنین دروس کارگاهی دیگر هیچ آزمون حضوری در مدارس استان نداریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول