اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مجلس یازدهم اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را تسهیل کند

نماز جمعه نهم خردادماه در شهرستان‌های وضعیت سفید فارس از نظر شیوع کرونا اقامه شد و خطیبان و ائمه جمعه با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم به بیان انتظارات خود و مطالبات مردم از نمایندگان پرداختند و بر لزوم زمینه سازی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند.

مجلس یازدهم اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را تسهیل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،حجت الاسلام علیایی از آنان خواست که ضمن اتخاذ مواضع شفاف و انقلابی در مسائل و موضوعات مختلف در سطح کلان عزت و اقتدار ملی را حفظ و در مسائل داخلی با توجه به شعار سال گامی بسیار مهم در اشتغال زایی و جهش تولید بردارند.

وی ضمن تبریک به نماینده جدید این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از وی خواست که با حفظ روحیه جهادی و انقلابی با تشکیل کار گروه مناسب متشکل از نخبگان شهرستان گامی بلند در حل معضلات و مشکلات مردم خرامه مخصوصا در بحث رفع محرومیت و اشتغال زایی بردارند.

همچنین حجت‌الاسلام حسینی بوشهری امام جمعه رستم در خطبه های نماز جمعه ابراز امیدواری کرد که مجلس یازدهم با اقدامات شایسته در جهت خدمت به مردم و کشور گام بردارد.

بر اساس آخرین اعلام‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا پنج شهرستان و توابع آن‌ها شامل شهرهای استهبان، رونیز، کازرون، جره و بالاده، کنارتخته، خشت، مرودشت، سیدان، کامفیروز، خانیمن، بیرم،ارد، بنارویه، جویم و گراش در وضعیت سفید قرار گرفتند و نماز جمعه در این شهرها برگزار شد.

پیش از این ، شهرستان‌های آباده، اوز، ارسنجان، اقلید، بختگان، بوانات، بیضا، پاسارگاد، خرامه، خرم‌بید، خفر، داراب، رستم، زرقان، زرین‌دشت، سپیدان، سروستان، فراشبند، فیروزآباد، قیروکارزین، کوار، کوه‌چنار، لامرد، ممسنی، مُهر و نی‌ریز در وضعیت سفید قرار گرفته بودند و نماز جمعه در شهرهای این شهرستان‌ها اقامه شده بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول