اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

استکبارستیزی و عزتمندی ایران اسلامی میراث ماندگار امام(ره) است

امام جمعه شهر دلند گفت: امروز هم همه معتقدیم که استکبارستیزی و عزتمندی ایران اسلامی میراث ماندگار امام(ره) است.

استکبارستیزی و عزتمندی ایران اسلامی میراث ماندگار امام(ره) است

  امام جمعه شهر دلند گفت:

خطبه مکتوب حجت الاسلام محسن کیائی در خطبه نماز جمعه شهر دلند اظهار کرد: ایام سالگرد ارتحال امام بت‌شکن، معمار کبیر انقلاب اسلامی را در پیش داریم تسلیت و تعزیت عرض می‌‌کنم لذا بسیار فشرده به سجایای آن عزیز سفر کرده می‌پردازیم.
وی تصریح کرد: امام راحل از نظر علم و عمل، درک عمیق معرفتی و نیز تقوای عملی و علمی از بزرگترین شخصیت‌های اسلامی به شمار می‌آیند.

امام جمعه شهر دلند گفت: آن پیر سفر کرده همچنین در اندیشهٔ دینی و تسلط بر معارف تشیع، وارستگی، تهذیب، شجاعت، درک زمان، شناخت جامعه، رأفت با دوستان و شدت با دشمنان بی‌نظیر بودند.

کیایی در خصوص «قاطعیت امام» خاطرنشان کرد: زمانی که امام (ره) امری را وظیفه و تکلیف شرعی تشخیص می‌دادند اگر سایر افراد هم با آن مخالفت می‌کردند با قاطعیت تمام و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای آن را دنبال کرده و انجام می‌دادند.
وی ادامه داد: آن بزرگوار در زمان پهلوی خطاب به مأمور و فرستاده شاه فرمودند: «این را بدانید تا زنده‌ام اگر درِ خانه‌ام را هم به رویم ببندید از پای نخواهم نشست و با این نیش قلم علیه شما خواهم نوشت و اگر نشد از شکاف در سخنم را به مردم خواهم رساند.»
امام جمعه شهر دلند گفت: این قاطعیت و ماهیت حقیقی امام راحل بود، امروز هم همه معتقدیم که استکبارستیزی و عزتمندی ایران اسلامی میراث ماندگار امام(ره) است.  

کیایی افزود: وظف شایسته امام، رهبری عظیم الشان انقلاب با تبعیت از معلم و مرادش با صلابت و قاطعیت تمام و بدون هیچ واهمه و تعارفی با صدای علی‌گونه‌اش با صلابت و شجاعت می‌گوید: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و درود بر نفس گرم و ملیحانه آن عزیز سفر کرده که فرمودند ایشان (مقام معظم رهبری) لیاقت رهبری را دارند بیش از ۳۰ سال سکاندار و ناخدای تیزبین انقلاب بعد از غروب خورشید انقلاب، نظام را راهبری و رهبری می‌کنند.
 و به تعبیر آن عارف واصل آیت‌الله بهاءالدینی، امام خامنه‌ای ذخیرهٔ الهی برای بعد از امام بوده‌اند، باید او را در اهدافش یاری کنیم.

وی در پایان یاد و خاطرهٔ همهٔ شهدا به ویژه شهدای سرافراز ۱۵ خرداد ۴۲ را گرامی می‌داریم و به ارواح همهٔ آلاله‌های شهید درود نثار می‌کنیم.
انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول