اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بیمه موظف به پرداخت خسارت واحدهای زلزله زده قطور خوی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بیمه باید به تعهدات خود عمل و خسارت واحدهای زلزله زده قطور خوی را بر اساس توافقنامه و به صورت کامل پرداخت کند.

بیمه موظف به پرداخت خسارت واحدهای زلزله زده قطور خوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، آیدین رحمانی رضائیه در جلسه رسیدگی به مشکلات بیمه واحدهای خسارت دیده از زلزله قطور خوی، ضمن گلایه از تعلل در زمینه پرداخت خسارت زلزله زدگان اظهار داشت: انتظار می‌رود شرکت بیمه گزار به تعهدات خود طبق قرارداد عمل کند.

وی با بیان اینکه تعلل انجام گرفته به هیچ وجه قابل قبول نیست، افزود: عده ای از هم استانی‌هایمان دچار بحران و خسارت شده‌اند و با گذشت حدود سه ماه همچنان در چادر زندگی می‌کنند و ما موظف به حل و رسیدگی به مشکلات آنان هستیم.

خاطرنشان می‌شود مجموع خسارت واحدهای آسیب دیده زلزله قطور خوی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برآورده شده و از مجموع ۲هزار و ۱۳۱ واحدی که برای دریافت خسارت معرفی شده اند تاکنون برای یک هزار و ۳۹۸ واحد بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول