اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تشنگی الوار گرمسیری در حصار سدها

امام جمعه موقت الوار گرمسیری گفت: در بعضی مناطق نیم ساعت و در بعضی دیگر تنها یک الی دو ساعت از نعمت آب برخوردار هستند و این در حالی است که این منطقه در میان سه سد دز، کرخه و بالارود که در حال تکمیل است قرار دارد.

تشنگی الوار گرمسیری در حصار سدها

حجت‌الاسلام شیرمهد، امام جمعه موقت الوار گرمسیری و مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز ضمن تاکید بر این مسئله که مشکل آن‌ها کمبود آب است اظهار کرد: سال گذشته در نماز جمعه این مسئله را به مسؤولین تذکر دادیم و یادآوری کردیم اما با دعوت آن‌ها به صبوری و تهیه مخزن مواجه شدیم.

وی افزود: آن‌ها به ما وعده پیگیری دادند و تقصیرها را بر گردن پیمانکاران انداختند ما نیز واسطه بین مسؤولین و مردم شدیم و از آن‌ها تقاضای صبوری کردیم اما امسال با آغاز فصل گرما شاهد تکرار همان قضایا و معضل کمبود آب هستیم.

امام جمعه موقت الوار گرمسیری عنوان کرد: در ابتدا نبود مخزن بهانه بود اما حالا پس از تهیه مخزن میگویند که اصلا لوله‌کشی وجود ندارد و این در حالی است که منطقه الوار گرمسیری دو شهر و حدود ۱۸۰ روستا را شامل می‌شود.

وی افزود: آب در این دو شهر بسیار محدود است و بعضی مواقع مقدار و فشار آب به اندازه‌ای پایین است که حتی برای پر کردن یک تانکر هم کافی نیست.

شیرمهد در پاسخ به ساعات وصل شدن آب بیان کرد: در بعضی مناطق نیم ساعت و در بعضی دیگر تنها یک الی دو ساعت از نعمت آب برخوردار هستند.

وی افزود: و این در حالی است که این منطقه در میان سه سد دز، کرخه و بالارود که در حال تکمیل است قرار دارد .


انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول