اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

استارت شفافیت آرا توسط نمایندگان لرستان/ مبلغی و ابراهیمی رای خود به هیات رئیسه را اعلام کردند

حجت السلام محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان و یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در راستای شفافیت آرا نمایندگان رای امروز خود در انتخاب هیات رئیسه مجلس را اعلام کردند.

استارت شفافیت آرا توسط نمایندگان لرستان/ مبلغی و ابراهیمی رای خود به هیات رئیسه را اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، یکی از موضوعاتی که در مجلس هم در بین نمایندگان با اختلاف نظر همراه بود اعلام شفاف آرا آنها بود.

در همین راستا دو تن از نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شفافی آرا نمایندگان برای اطلاع داشتن مردم از کلیه امور مجلس، رای خود را در زمینه انتخاب هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

حجت‌السلام و المسلمین محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: یک نماینده چیزی برای پنهان کردن از مردم ندارد و بی‌شک شفافیت در تمام امور منجر به افزایش اعتماد عمومی نیز خواهد شد، لذا بنده طرفدار شفافیت آرا هستم.

وی با بیان اینکه در تمام امور باید با مردم روراست بود، افزود: بدون شک شفافیت آرا از هر گونه سوء استفاده و فساد نیز جلوگیری خواهد کرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان اظهار داشت: اینجانب در رای گیری امروز مجلس برای انتخاب هیات رئیسه برای ریاست مجلس به آقای قالیباف و برای نواب رئیس اول و دوم به ترتیب به آقایان قاضی‌زاده هاشمی و نیکزاد رای دادم.

در همین زمینه یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس نیز با تاکید بر اصل شفافیت و صداقت با مردم، اظهار کرد: اینجانب در رای گیری امروز برای ریاست محلس به آقای قالیباف و برای نایب رئیس اول و دوم به ترتیب به آقایان قاضی‌زاده هاشمی و نیکزاد رای دادم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول