اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کاهش ۱۰ درصدی سرقت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/تشکیل کمیته‌های مقابله‌ای سرقت در شهرستان‌ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته های مقابله‌ای سرقت در شهرستان ها تشکیل و فعال می‌شود.

کاهش ۱۰ درصدی سرقت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/تشکیل کمیته‌های مقابله‌ای سرقت در شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت در استان از بالا بردن ضریب امنیت و عوامل بازدارنده برای پیشگیری، کنترل و مقابله با انواع سرقت خبر داد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به راهکارها برای کاهش سرقت‌ها و تشدید اقدامات مقابله ای با آنها اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای کاهش حداقل۱۰ درصدی انواع سرقت‌ها در هر سه ماه  در استان به کار بسته شده است.

وی بر مدیریت پیش بینی و پیشگیری انواع جرایم سرقت تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی که سیستم، تجهیزات و مراکز خدماتی پراکنده دارند باید نسبت به تامین امنیت آن اقدام کنند و با مستندسازی این اقدامات، آن را در کمیسیون مقابله با سرقت ارائه دهند.

کلانتری به تشکیل و فعالیت کمیته رصد، پایش و اقدام در مقابله با سرقت در همه شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: این کمیته‌ها هر هفته یک بار تشکیل جلسه داده و با بالا بردن حساسیت‌ها نسبت به افزایش ضریب امنیت، گزارشات لازم را ارائه دهند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد توجه بیشتر شهرداری‌ها به اختصاص جایگاه‌هایی برای پارکینگ‌های عمومی در شهرها و پارکینگ ها در اماکن و منازل تاکید کرد و گفت: تکمیل واحدهای نیمه کاره ساختمان‌ها در شهرها طبق قرارداد و برنامه زمانبندی مورد توجه باشد، مصوبات این کمیسیون کاملا اجرا و اقدامات مستند ارائه شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان هم با بیان اینکه مقابله با سرقت راهکار علمی و عملی به خود گرفته است گفت: ملزم شده‌ایم تا پایان سال جاری حداقل ۱۵ درصد کاهش انواع جرایم سرقت و ۱۵ درصد افزایش کشف اموال در استان داشته باشیم.

سردار انصاری افزود: با اجرای مصوبات جلسه قبل این کمیسیون تا به امروز نزدیک به ۱۰ درصد کاهش سرقت در استان داشته‌ایم که این حرکت خوبی است که در استان آغاز شده  و باید با جدیت و شدت بیشتر و به طور مستمر ادامه یابد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با تامین نیرو بیشتر، تجهیزات و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای قویتر و بهتری و عملیات میدانی، شناسایی و کشف جرایم سرقت با حدت و شدت بالایی برنامه های خود را اجرا خواهد کرد.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان مناطق در معرض آسیب مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد و پایش‌ها نیز تقویت می‌شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول