اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشته و زخمی شدن نیروهای تحت حمایت ترکیه در سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که نیروهای تحت حمایت ترکیه بر سر تقسیم اموال سرقتی در شمال شرق سوریه به جان هم افتادند که در پی آن، چند نفر از آنها کشته یا زخمی شدند.

کشته و زخمی شدن نیروهای تحت حمایت ترکیه در سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد «مزدوران» وابسته به ترکیه بر سر تقسیم اموال سرقتی در شمال شرق سوریه با یکدیگر درگیر شدند.

منابع محلی در این خصوص به سانا گزارش دادند که عناصر گروه موسوم به «فرقه الحمزات» در روستای «عین الحصان» در نزدیکی شهر رأس العین با متهم کردن یکدیگر به سرقت اموال اهالی سوریه و قاچاق آن بدون هماهنگی‌های لازم به خاک ترکیه با یکدیگر درگیر شدند.

این منابع با اشاره به اینکه این مزدوران از اسلحه‌های سبک و نیمه‌سنگین استفاده کردند، گزارش دادند که این درگیری منجر به آتش‌ گرفتن مزارع گندم و جو در حوالی محل درگیری شد.

به گفته سانا، ترکیه، ماه گذشته، برای پایان دادن به درگیری میان مزدوران خود، چندین خودروی نظامی به شهر رأس العین اعزام کرد بود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول