اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ادارات مایحتاج خود را از واحدهای صنعتی استان تهیه کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و بانک‌های استان باید خریدهای خود را با رعایت کیفیت و قیمت از واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی استان انجام دهند.

ادارات مایحتاج خود را از واحدهای صنعتی استان تهیه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر اینکه هیچ‌کدام از بانک‌ها حق ندارند، منابع دولتی با عنوان وجوه اداره شده را به مشتریان مورد نظر خود پرداخت کنند، گفت: بانک‌ها موظفند منابع مربوط به وجوه اداره شده را در مسیر مشخص پرداخت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این منابع باید به‌صورت مدیریت شده دولتی و در قالب تسهیلات به طرح‌های مشخص شده از سوی دولت پرداخت شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال‌ از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید"، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و بانک‌های چهارمحال و بختیاری باید خریدهای خود را با رعایت کیفیت و قیمت از واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی استان انجام دهند.

پرداخت 2391 میلیارد ریال برای توسعه صنعت استان

در این نشست اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با پرداخت ۲ هزار و ۳۹۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی برای توسعه صنعت این استان با ایجاد و تثبیت اشتغال ۶۹۸ نفر در قالب تسهیلات طرح تولید و اشتغال بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه و طرح رونق تولید موافقت کردند.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۷ مصوبه برای تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری صادر شده که ۱۰۰ درصد آن اجرایی شده است.

همچنین مشکلات مرتبط با چهار واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری در این نشست مطرح و راهکارهای کارشناسی برای رفع آن ارایه و مصوب شد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول