اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تحریم نیروی انتظامی نشان از انقلابی عمل کردن این نیروست

تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نشان از انقلابی عمل کردن این نیرو و خصومت شیطان بزرگ با این فرزندان انقلاب است.

تحریم نیروی انتظامی نشان از انقلابی عمل کردن این نیروست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، بعد از تحریم نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان این نیرو توسط دولت آمریکا، فتح‌الله میرکمانداری فعال رسانه‌ای هرمزگان ضمن محکوم کردن این حرکت خصمانه آمریکا در یادداشتی نوشت: تحریم نیروی انتظامی و فرماندهان این نیرو توسط شیطان بزرگ نشان از انقلابی عمل کردن این فرزندان خدوم ملت در این نیروی حافظ اقتدار و امنیت و همچنین خشم دولت ذلیل آمریکا است.

روز گذشته نیز تصاویری در رسانه‌ها و شبکه‌های خبری دنیا از پلیس آمریکا پخش شد که با کتک کاری یک سیاهپوست بی دفاع و پا گذاشتن بر روی گردن او سرانجام با شلیک گلوله این فرد غیر مسلح را به قتل رساندند و این خود سند رسوایی دولت ترامپ است، اگر نگاهی به کارنامه سیاه پلیس آمریکا کنیم متوجه نژاد پرستی، برخورد با رنگین پوستان و سرکوب آنها در جهت خدمت به زورمداران این دولت تروریستی خواهیم شد که کارنامه خود را در جهان سیاه کرده‌اند که این نشان از سیاست‌های مزورانه این تروریست جهانی است که امروز با نگاهی خصمانه پلیس مقتدر ما را در لیست تحریم‌ها قرار می‌دهند.

تحریم‌های آمریکا برای فشار حداکثری به کشور ما به آخر خط رسیده و غافل از اینکه تحریم‌ها دیگر اثری بر عزم و اراده مردم، مسئولان و قوای مسلح و نیروهای انتظامی ایران ندارد و این بیانگر استیصال و ناتوانی آنها در مقابل راهبرد مقاومت فعالانه ما است.

 از طرفی این تحریم‌ها نشان از کارایی و اقتدار این نیرو و در اصل هدف قرار دادن امنیت مردم است و این چهره واقعی آمریکا که همواره دم از حقوق بشر و نوع دوستی می‌زند برای همگان برملا شد.

 این نیرو بیش از ۱۲هزار شهید و بیش از۲۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده از آغاز جنگ تحمیلی تا کنون تقدیم امنیت واقتدار این نظام مقدس کرده است.

نیروی انتظامی کشورمان امروز یک نیروی جوان، مقتدر، کارآمد و انقلابی برخواسته از آرمان بلند امام راحل و شهدای عزیزمان است و رنگ لباس سبزشان پیوندی دیرینه با حماسه حسینی وعاشورایی دارد.

تلاش و خدمات اجتماعی، امدادی و فرهنگی این نیرو در کنار برقراری نظم و امنیت در کشور و  درباب خدمتگزاری به مردم در صحنه‌های مختلف همین را بس که مقام معظم رهبری فرمودند، در قضیه سیل اخیر نیروی انتظامی با خدمتگزاری به مردم آسیب‌دیده و تأمین امنیت مناطق سیل‌زده خوش درخشید.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول