اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجلس یازدهم رسالت سنگینی برای رفع مشکلات بر عهده دارد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان تأکید کرد: مجلس یازدهم رسالت سنگینی برای رفع مشکلات موجود مانند تورم کمرشکن، بیکاری، بی‌عدالتی و فساد بر عهده خواهد داشت.

مجلس یازدهم رسالت سنگینی برای رفع مشکلات بر عهده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم در بیانیه‌ای تصریح کرد: هفتم خردادماه سال ۱۳۹۹، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد بود. شروع به کار مجلس انقلابی یازدهم با پیام عمیق، دقیق و راهبردی مقام معظم رهبری به‌سان خون تازه‌ای است که به رگ‌های نظام و جان‌های مردم خسته از سال‌ها مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از ضعف مدیریت‌ها و سوء تدبیرها تزریق می‌شود.

در ادامه می‌خوانیم: مجلس یازدهم در این مقطع حساس، رسالت بزرگ و سنگینی برای حل مشکلات موجود مانند تورم کمرشکن، بیکاری، بی‌عدالتی و فساد و بازگرداندن امید و اعتماد عمومی بر عهده خواهد داشت.

در بخش دیگری آمده است: مجلس باید با نصب‌العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب و نگاه راهبردی به مطالبات و انتظارات به‌حق مردم، با ایفای دقیق و کامل دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارتی، شهد شیرین نعمت مجلس انقلابی و کارآمدی مدیریت جهادی را به ملت شریف و عزیز ایران اسلامی چشاند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان در پایان آورده است: برای نمایندگان مجلس یازدهم به‌ویژه نمایندگان انقلابی و ولایی منتخب استان در این مسیر خطیر و حساس آرزوی موفقیت، پیروزی و سربلندی داریم.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول