اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ساخت سیستم ضدعفونی در کمتر از سه ثانیه توسط بسیجیان خوزستانی

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: هزینه ساخت داخلی این سیستم نسبت به وارد کردن هم‌نوع خارجی آن بسیار پایین‌تر است و از نظر مواد ضدعفونی‌ که در آن قابلیت تعبیه دارد حجم بالایی را شامل می‌شود.

ساخت سیستم ضدعفونی در کمتر از سه ثانیه توسط بسیجیان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در حاشیه رونمایی از مستند ستایش تا ستایش و رونمایی از دستگاه ضدعفونی کننده ساخت گروه‌های جهادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کارهای فاخری که در این مدت انجام گرفته تهیه مستندی از خدمات و زحمات پزشکان و پرستاران بیمارستان رازی اهواز بوده است.

وی افزود: این کار به صورت حضوری فیلمبرداری شده تا از نزدیک تلاش‌های کادر درمان مستندسازی شود و این مستند قابل تقدیر است چرا که اولین اقدام میدانی جهت ثبت تلاش‌های پرستاران و پزشکان است.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با مخاطب قرار دادن مردم گفت: از مردم توقع داریم جهت پیشگیری و عدم ابتلا به ویروس منحوس، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را رعایت کنند.

شاهوارپور عنوان کرد: یکی از کارهایی که عزیزان ما در حوزه گروه‌های پژوهشی بسیج دنبال می‌کنند تلاش جهت تهیه سیستم‌هایی است که در امر پیشگیری در محل تجمع مردم کمک‌کننده باشد.

وی افزود: در همین راستا اقدام جهادی بسیار خوبی توسط گروه جهادی شهید خرمی در شهرستان دزفول انجام شده که سیستمی درست کرده‌اند که در ورودی مراکز جمعیتی قابلیت بهره‌برداری دارد و در کمتر از سه ثانیه افراد مراجعه کننده را ضدعفونی میکند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در تشریح مزایای این محصول تولید بسیج بیان کرد: این سیستم  را در مراکز جمعیتی مانند پادگان‌ها، بیمارستان، فرودگاده و حتی بازارها تعبیه کرد.

وی افزود: هزینه ساخت داخلی این سیستم نسبت به وارد کردن هم‌نوع خارجی آن بسیار پایین‌تر است و از نظر مواد ضدعفونی‌ای که در آن قابلیت تعبیه دارد حجم بالایی را شامل می‌شود.

شاهوارپور عنوان کرد: این سیستم در مرحله تولید است و عزیزان ما آمادگی کاملی دارند تا آن را برای هر نهاد یا مجموعه درخواست کننده آماده کنند و پیشنهاد من در اولویت بودن بیمارستان‌ها است چرا که نیاز ویژه‌ای به این سیستم دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه وضعیت توقف انتشار کرونا نامشخص است به همین دلیل سامانه‌های اینچنینی در پیشگیری و کنترل عدم ابتلا مردم بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول