اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پذیرش بیماران غیرکرونایی در بیمارستان امام رضا(ع) از اواسط خرداد

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام رضا(ع) گفت: با توجه به روند نزولی بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹، کار تخلیه، ضدعفونی و گند زدایی بیمارستان امام رضا(ع) در دستور کار قرار گرفت و از اواسط خرداد ماه بیماران غیر کرونایی پذیرش می‌شوند.

پذیرش بیماران غیرکرونایی در بیمارستان امام رضا(ع) از اواسط خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، مهدی یوسفی با بیان اینکه بیمارستان امام رضا(ع) از ابتدای اسفند ماه به طور جدی درگیر پذیرش بیماران مبتلا به کووید-۱۹ شد و از اواسط اسفند ماه نیز بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) به طور کامل به این دسته از بیماران اختصاص یافت، اظهار کرد: بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی یکی از مراکز مهم ارائه دهنده خدمات تخصصی و فوق تخصصی همچون قلب، قلب کودکان، جراحی، اورولوژی، ارتوپدی و پوست در سطح استان به شمار می‌رود که برای مدتی بر اساس مسؤولیت اجتماعی و ارائه خدمات به بیماران کرونایی به این امر اختصاص یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام رضا(ع) تصریح کرد: با توجه به روند نزولی بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹، کار تخلیه، ضدعفونی و گند زدایی بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) در دستور کار قرار گرفت و بر اساس برنامه‌ریزی از اواسط خرداد ماه نسبت به پذیرش بیماران غیر کرونایی اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت بیمارانی بودند که نیاز به ارائه خدمات تخصصی این مرکز داشتند که به دلیل شرایط ایجاد شده این خدمات به تاخیر افتاده است خاطر نشان کرد: " ما نباید در دوره‌ای که به مراقبت از بیماران کرونایی مشغول هستیم بیماران غیرکرونایی را از یاد ببریم که برای این بیماران نیز عوارضی ایجاد شود" هر چند که در این مدت معاونت درمان دانشگاه با برنامه ریزی‌ها و تعیین بیمارستان‌های معین ارائه خدمات اورژانسی را به بیماران در دستور کار داشت.

یوسفی با بیان اینکه پس از طی دوره ۱۴ روزه ضد عفونی بیمارستان، روند ارائه خدمات به بیماران غیر کرونایی در این مرکز از سر گرفته می‌شود، تصریح کرد: بیمارستان امام رضا(ع) تلاش می‌کند در هر برهه زمانی با توجه به مسؤولیت اجتماعی که بر عهده دارد به شکل مناسبی به بیماران مجاور و زائر بارگاه منور رضوی خدمات رسانی کند.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول