اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز ثبت‌نام دانش آموزان از 10 خرداد

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز ثبت‌نام دانش آموزان از 10 خرداد خبر داد.

آغاز ثبت‌نام دانش آموزان از 10 خرداد

رهبر طوماری در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز ثبت نام دانش‌آموزان طبق روال سال‌های گذشته بر مبنای محدوده جغرافیایی و با حضور یکی از والدین انجام خواهد گرفت.

وی افزود: در این خصوص برای حفظ فاصله اجتماعی مدارک اولیه برای ثبت‌نام از اولیا دریافت و برای ثبت نام قطعی نوبت بندی خواهد شد تا در مهلت مقرر اولیای دانش‌آموزان برای ثبت نام قطعی در مدرسه حضور داشته باشند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، زمان ثبت‌نام پایه اول ابتدایی را روز شنبه ۱۰ خرداد ماه اعلام کرد و افزود: ثبت نام پایه‌های هفتم و دهم متوسطه نیز پس از پایان امتحانات مدارس متوسطه انجام خواهد گرفت.

طوماری در خصوص ثبت نام مدارس شاهد گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه سجا انجام می‌شود که ثبت نام پایه اول از اول خرداد آغاز شده و تا 17 خرداد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه هفتم شاهد هم از اول تیرماه و ثبت‌نام پایه دهم شاهد هم از پنجم تیر ماه آغاز می‌شود.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان افزود: همه مدارس، بنر اطلاع رسانی در خصوص زمان و نحوه ثبت‌نام را در ورودی مدرسه نصب می‌کنند تا اولیای دانش‌آموزان در جریان مراحل ثبت نام قرار گیرند.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول