اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رئیس مجلس باید فردی انقلابی و جهادی باشد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس باید فردی انقلابی و جهادی باشد تا در تصمیم‌گیری‌ها مطالبه‌گری حقوق مردم را به درستی انجام دهد.

رئیس مجلس باید فردی انقلابی و جهادی باشد

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به مولفه‌های انتخاب رئیس مجلس اظهار کرد: رئیس مجلس باید فردی انقلابی و جهادی باشد تا در تصمیم‌گیری‌ها مطالبه‌گری حقوق مردم را به درستی انجام دهد و  پیگیر طرح و لوایحی باشد که بتواند مشکلات مردم را مرتفع سازد.

وی تصریح کرد: رئیس مجلس همچنین باید مدیری لایق باشد تا بتواند به درستی مجلس را اداره کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فردی که به عنوان رئیس مجلس انتخاب می‌شود باید وابسته به هیچ جریان و حزبی نباشد و دغدغه‌اش تنها پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردم باشد تا بتواند مجلس را به اقتدار و موفقیت برساند.

آصفری با اشاره به اینکه رئیس مجلس باید با رای اکثریت نمایندگان انتخاب شود، اظهار کرد: قطعا اگر رئیس مجلس با رای اکثریت نمایندگان انتخاب شود، مجلس از اقتدار بیشتری برخوردار شده و قدرت چاره‌زنی رئیس مجلس در عرصه پارلمان‌های خارجی و بین‌المللی افزایش می‌یابد، چرا که مشخص خواهد شد رئیس مجلس از پشتوانه محکم و قدرتمندی به واسطه رای نمایندگان ملت برخوردار است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول