اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آغاز پروازهای مسافربری فرودگاه پیام به مقصد کیش، مشهد و اهواز

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، گفت: پروازهای مسافربری فرودگاه پیام از نیمه دوم خردادماه به مقصد سه استان اهواز، کیش و مشهد آغاز خواهد شد.

آغاز پروازهای مسافربری فرودگاه پیام به مقصد کیش، مشهد و اهواز

نادرثناگومطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه یکی از اهداف فعالیت فرودگاه پیام انجام پروازهای مسافربری بوده است، گفت: در همین راستا تلاش برای رفع معضلات در دستور کار قرار گرفت و در نهایت نیمه دوم ماه جاری شاهدپروازهای مسافربری پیام به سمت اهواز، کیش و مشهد آغاز خواهد شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اینکه محدودیت‌های پروازی در این مدت منجر به وقفه در ارائه خدمات شده بود، ادامه داد: با بهتر شدن شرایط شیوع کرونا پروازهای این مجموعه از سرگرفته خواهد شد.

وی یادآور شد: با توسعه پروازهای مسافری در استان البرز کسب و کار مشاغل مرتبط با این حوزه رونق خواهد گرفت بنابراین نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق این مهم باید برنامه ریزی داشته باشند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اهمیت و لزوم تقویت زیرساخت‌های لازم در راستای راه‌اندازی ترمینال مسافربری، اظهار کرد: مجوزهای لازم برای این کار اخذ شده است و استاندارهای مورد نظر را فراهم کرده ایم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول