اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک نقدی 20 میلیون ریالی به نیازمندان سلطانیه

مسؤول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سلطانیه از کمک نقدی به نیازمندان به مبلغ 20 میلیون ریال طی چند روزه آینده خبر داد.

کمک نقدی 20 میلیون ریالی به نیازمندان سلطانیه

فاطمه رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در جامعه و احساس ضرورت حضور تشکل‌های مردمی در صحنه، تعداد ۲۵ نفر از بانوان بسیجی، هیأتی و خادم ستاد عتبات در فاطمیه خواهران و مسجدصاحب الزمان(عج) شهر سلطانیه گرد هم آمدیم تا در راستای کمک به نیازمندان تلاش کنیم.

وی از راه‌اندازی دو کارگاه خیاطی و تولید و توزیع 6 هزار ماسک خبر داد و افزود: در این راستا تعداد ۲۱ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شد که ارزش هر بسته 3 میلیون ریال بود.
مسؤول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان سلطانیه،کمک به هزینه درمان یک بیمار نیازمند و کمک به تامین جهیزیه یک زوج جوان را از دیگر برنامه‌های این تشکل خواند و از کمک نقدی به نیازمندان به مبلغ 20 میلیون ریال طی چند روزه آینده خبر داد.

رحیمی در ادامه ضمن قدردانی از سپاه، حوزه بسیج خواهران زینب کبری(س)، هیأت پیروان عترت و اعضای جلسه صالحین خواهران، تصریح کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و تا هر زمانی که نیاز باشد پا به پای مدافعین سلامت و نهادهای حمایتی در صحنه حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول