اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توضیحات رئیس اورژانس در مورد جریمه‌های آمبولانس و کسر از حقوق تکنسین‌ها در تبریز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: پلاک آمبولانس‌های ثبت نشده در دوربین‌های کنترل سرعت منجر به صدور جریمه شده است.

توضیحات رئیس اورژانس در مورد جریمه‌های آمبولانس و کسر از حقوق تکنسین‌ها در تبریز

فرزاد رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پلاک آمبولانس‌های اورژانس با هماهنگی راهنمایی و رانندگی در دوربین‌های کنترل سرعت تعریف شده تا جریمه نشوند ولی پلاک  تعدادی از آمبولانس‌های اورژانس در این سامانه ثبت نشده و منجر به صدور جریمه شده و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظرف هفته آتی این مشکل را مرتفع و هزینه‌ای که بدون هماهنگی از فیش همکاران اورژانس کسر شده، عودت داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به ماهیت کاری اورژانس و حیاتی بودن ثانیه‌ها در نجات جان شهروندان، همکاران اورژانس ناگریز مجبور به سرعت بالا و یا پارک در مکان‌های توقف ممنوع و... می‌شوند و این برای همه قابل درک است و چه بسا کارشناسان اورژانس خطر را به جان می‌خرند تا شهروندان دچار خطر نشوند.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان از آنها خواست باتوجه به تعطیلات پیش رو ، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و به دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت درمان در خصوص کرونا عمل کنند، فرشتگان نجات اورژانس در کنار جاده‌ها و شهرها در حال خدمت‌رسانی هستند، با رعایت موارد بالا سختی کار و دوری از خانواده را برای آنها کم‌رنگ‌تر کنیم.

در سامانه «فارس من»  مخاطبان این خبرگزاری با ثبت پیگیری ماجرای کسر جریمه خودروی اورژانس از حقوقش‌ چیست؟  خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول