اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دو کشته بر اثر واژگونی سانتافه در جاده اندیکا- شهرکرد

مسئول پایگاه امداد ونجات تاراز گفت: واژگونی خودرو سانتافه در جاده اندیکا – تاراز، دو کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

دو کشته بر اثر واژگونی سانتافه در جاده اندیکا- شهرکرد

تورج احمدی مسئول پایگاه امداد ونجات تاراز ظهر امروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در اندیکا، اظهار کرد: سانحه رانندگی امروز حدود ساعت ۱۰ صبح گزارش شد و با توجه به نزدیک بودن حادثه به پایگاه نیروهای امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۲ نفر از مصدومان این حادثه به دلیل شدت جراحت قبل از رسیدن به درمانگاه چلو فوت کردند اما مصدوم دیگر توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان منتقل شد.

مسئول پایگاه امداد ونجات تاراز ادامه داد: این حادثه در نقطه حادثه خیز سرکول رخ داده که بررسی بیشتر آن توسط پلیس راه در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس، منطقه سرکول از نقاط حادثه خیز محور اندیکا – شهرکرد محسوب می‌شود که به دلیل نشست آسفالت و ترمیم نشدن آن توسط مسؤولان مربوطه تاکنون حوادث مرگبار زیادی را رقم زده است.

بخش‌های دیگری از این جاده به دلیل برفگیر بودن در فصل زمستان تخریب یا نشست کرده که نیاز است متولیان امر برای جلوگیری از تکرار حوادث در این جاده ، چاره‌ای اساسی بیندیشند. جاده اندیکا – شهرکرد از محورهای میانبر و کوهستانی استان خوزستان به چهارمحال محسوب می‌شود.

انتهای پیام/72068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول