اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

آمادگی ایران برای انتقال تجربیات حوزه حمل و نقل به عراق

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با وزیر حمل‌ونقل این کشور دیدار و بر آمادگی شرکت‌‌های ایرانی برای انتقال تجربیات خود در حوزه راه‌ و حمل‌ونقل به عراق تأکید کرد.

آمادگی ایران برای انتقال تجربیات حوزه حمل و نقل به عراق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در دیدار با «ناصر حسین الشبلی» وزیر حمل و نقل این کشور تاکید کرد که شرکت‌های ایرانی آماده انتقال دانش و تجربیات خود در حوزه راه و حمل‌و نقل به عراق هستند.

مسجدی در این دیدار با تبریک انتخاب الشبلی به سمت وزیر حمل و نقل در دولت «مصطفی الکاظمی» ابراز امیدواری کرد که دوره جدید شاهد گسترش و تقویت همکاری‌ها در بخش راه و حمل‌و نقل به عنوان موتور توسعه اقتصادی دو کشور باشد.

طبق گزارش شبکه العالم، مسجدی با اشاره به دستاوردها و موفقیت‌های کشورمان در حوزه راه و حمل‌و نقل آمادگی شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران برای انتقال و ارایه تجربیات به کشور همسایه دوست و برادر عراق را اعلام کرد.

الشبلی، وزیر حمل‌و نقل عراق نیز در این دیدار از پیشنهادهای سفیر جمهوری اسلامی ایران استقبال و قدردانی کرد.

وی گفت که همه تلاش‌های خود برای گسترش پیوندهای دو کشور به ویژه در زمینه های راه و حمل‌و نقل به کار خواهد گرفت و طرح‌های مختلف میان ایران و عراق را پیگیری می‌کند.

ایران و عراق دارای یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر مرز مشترک از طریق استان‌های مختلف هستند و همین موضوع زمینه همکاری‌های حمل‌و نقل بین دو کشور را فراهم کرده است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول