اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مردم به آینده امید داشته باشند/توکل به خدا و حفظ استقلال رمز عبور از سختی‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: وقایعی که در دنیا به دنبال شیوع کرونا اتفاق افتاد، نشان داد که راه عبور از سختی‌ها و بیماری‌ها، توکل به خدا و حفظ استقلال است.

مردم به آینده امید داشته باشند/توکل به خدا و حفظ استقلال رمز عبور از سختی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه نماز عید سعید فطر که در امامزاده سید جعفر (ع) یزد برگزار شد، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان به قانون خدا عمل کرده‌ایم و همه تلاش کنیم دستور خدا را در طول سال اجرا کنیم.

وی با اشاره به موضوع کرونا و شیوع آن بیان کرد: کرونا بسیاری از مسائل را نه‌تنها در کشور ما بلکه در جهان به هم‌ریخت و سبک زندگی را عوض کرد که بسیاری از این اتفاقات و تغییرات خوب بود و باید حفظ شود.

ناصری ادامه داد: انجام کارهای خیر، ملاطفت داشتن با یکدیگر، جمع شدن اعضای خانواده دورهم، ایثار، همدلی و… مواردی است که باید حفظ شود.

امام‌جمعه یزد عنوان کرد: مردم به آینده امید داشته باشند و بدانند که امید به آینده همه مشکلات را حل می‌کند و ایمان داشته باشید که خدا بندگان خود را فراموش نمی‌کند و مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کسب‌وکارها تحت تأثیر قرارگرفته و بسیاری از کسبه و مردم در سایر مشاغل با مشکل مواجه شده‌اند، افزود: مردم ناامید نشوند و به فعالیت خود ادامه دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: وقایعی که در دنیا به دنبال شیوع کرونا اتفاق افتاد، نشان داد که راه عبور از سختی‌ها و بیماری‌ها، توکل به خدا و حفظ استقلال است.

ناصری عنوان کرد: از شرقی‌ها و غربی‌ها نترسید، بدانید که آن‌ها به درد خودشان هم نخوردند چه برسد به ما و هیچ‌کدام به داد یکدیگر نرسیدند بلکه از یکدیگر دزدی کردند.

وی ادامه داد: در کنار کرونا فهمیدیم آنچه مهم و مؤثر بوده، دین و اعتقاد به خدا و مواسات و سیره اهل‌بیت (ع) بوده است.

ناصری افزود: دشمنان ما گمان کردند حال که کرونا آمده، می‌توانند ایران را تحت‌فشار قرار دهند اما دیدیم که خداوند متعال باروحیه و مقاومتی که داشتیم، به ملت ما کمک کرد و در مقابل تحریم‌ها ایستادیم و همه توانمندی‌ها را به میدان آوردیم.

وی تأکید کرد: ما در دنیا سرفراز شدیم به خاطر اینکه هم درست عمل کردیم و هم مردم ما مانند سایر کشورهای دنیا ازجمله آمریکا در تنگنا و سختی چندانی قرار نگرفتند.

ناصری خاطرنشان کرد: ما در همین کرونا ماهواره نظامی به آسمان فرستادیم و این نشان از توانایی و ظرفیت کشور ما دارد و امیدواریم خداوند متعال به همه خدمتگزاران توانایی بدهد تا در طول سال خدمت به مردم تداوم یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول