اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

ارسال پیامک به 16 هزار مؤسس مدارس غیردولتی برای ورود به سامانه دریافت تسهیلات

بیش از ۱۶ هزار نام کاربری و رمز ورود به سامانه دریافت تسهیلات، از طریق پیامک به مؤسسان مدارس، مراکز غیردولتی و آموزش از راه دور کشور ارسال شد.

ارسال پیامک به 16 هزار مؤسس مدارس غیردولتی برای ورود به سامانه دریافت تسهیلات

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کرد: در اجرای طرح بسته‌های حمایتی دولت برای مدارس غیردولتی، امروز بیش از ۱۶ هزار پیامک حاوی کد کاربری و رمز عبور در سامانه دریافت تسهیلات برای مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی ارسال شد.

ضمن تشکر از همراهی مؤثر وزارت کار و امور اجتماعی، از مؤسسینی که پیامک مذکور را دریافت کرده‌اند، درخواست می‌شود تا با ورود به سامانه دریافت تسهیلات به نشانی doreh.ir/kara نسبت به رویت ، اصلاح و در صورت نیاز تکمیل اطلاعات مدرسه/مرکز خود اقدام کنند؛ تا پایان امروز حدود ۴ هزار موسس دیگر نیز پیام حاوی کد کاربری و رمز عبور را دریافت خواهند کرد.

از دلایل عدم دریافت پیامک می توان به اشتباه بودن شماره تلفن همراه مؤسس یا کدکارگاه و یا ثبت ناقص اطلاعات نیروی انسانی اشاره کرد. لذا این گروه از مؤسسان می‌توانند از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستانمنطقه خود با ارائه مشخصات شامل نام استان، نام شهرستان/منطقه، نام واحد آموزشی، نام و نام خانوادگی موسس، کدملی موسس و شماره تلفن همراه موسس، برای درخواست تسهیلات اقدام کنند.

پیش‌تر براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شده بود تسهیلات کم بهره تا مبلغ ۱۶ میلیون تومان به میزان تعداد کارکنان شاغل در مدارس غیر دولتی مراکز آموزشی و پیش دبستانی‌های غیردولتی پرداخت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول