اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم مراقب ورود مار به منازل باشند

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا از افزایش گزارش ورود مار به منازل و خودروی شهروندان شهرضا در یک ماه اخیر خبر داد.

مردم مراقب ورود مار به منازل باشند

ابراهیم علی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان این‌که با آغاز فصل بهار و پایان خواب زمستانه مارها، مشاهده این حیوان در سطح شهر افزایش می‌یابد، اظهار داشت: در این فصل مار پس از خواب زمستانه بیدار شده و به دنبال تغذیه می‌گردد و در این بین تخم پرندگان محبوب‌ترین خوراکی برای این خزنده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا افزود: مارها به دنبال پیدا کردن لانه پرندگان از درخت بالا رفته و اغلب در نقاطی مانند زیر زمین و بین شکاف دیوارها به دنبال پیدا کردن طعمه هستند.

وی با بیان این‌که خانواده‌ها باید هنگام مراجعه به باغ و مزارع کشاورزی نکات ایمنی را نسبت به ورود مار به خودرو، سبد میوه و وسایل خود توجه داشته باشند، بیان کرد: درب منازل اطراف پارک‌ها، مزارع کشاورزی، دامپروری‌ها و گاوداری‌ها باید همیشه بسته باشد.

علی‌اکبری با بیان این‌که شهروندان در صورت مشاهده مار در محل زندگی با آتش نشانی تماس بگیرند، تصریح کرد: در هفته چندین مورد عملیات مارگیری در شهر و در منازل  توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود که به شهروندان امدادرسانی می‌شود،

انتهای پیام/63101/آ 10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول