اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در کرمان/توزیع ۳۶ هزار بسته غذایی

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با عید فطر در استان کرمان آغاز و ۳۶ هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در کرمان/توزیع ۳۶ هزار بسته غذایی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی از آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان‌های کرمان خبرداد و اظهار داشت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه از روز عید فطر و به مناسبت عید فطر، روز قدس و آزادی خرمشهر با رمز یا مولا علی‌بن ابیطالب (ع) آغاز و  36 هزار بسته توزیع می‌کنیم که با آتش به اختیار قرارگاه‌های شهرستان انجام خواهد شد و این کمک مومنانه در تمام عرصه‌ها ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان داشت: قطعا این رزمایش ادامه خواهد داشت؛ از جمله در حوزه محرومیت‌زدایی، مسائل اجتماعی، تهیه سبد جهیزیه در جنوب و شرق استان نیز اقدامات جهادی در تهیه آب شرب روستاهایی که مشکل آب شرب دارند در قالب کمک مومنانه برنامه‌ریزی و اقدام به‌موقع صورت خواهد گرفت.

توزیع 4000 بسته غذایی در مرحله سوم رزمایش مومنانه سیرجان

علی دستوری فرمانده سپاه سیرجان در حاشیه اجرای این رزمایش اظهار داشت: طی دو مرحله گذشته 14 هزار بسته و در مجموع طی 3 مرحله توزیع شده که  18 هزار بسته‌ غذایی با حمایت خیران تامین و توزیع شد.

وی عنوان داشت: 18 هزار بسته غذایی توزیع شده با هزینه  45 میلیارد ریال تامین شدند و مردم ما به همراه  نیروهای سپاه پاسداران همیشه و در همه عرصه‌ها پیشقدم بوده‌اند که این‌بار نیز از ابتدای بحران کرونا تاکنون نقش موثری در کمک رسانی داشته اند.

دستوری ادامه داد: مرحله سوم رزمایش امروز انجام و از عصر امروز و  در شب عید فطر بین جامعه هدف توزیع می‌شود و این بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ، قند و شکر، روغن، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات و دیگر اقلام غذایی است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان نیز با قدردانی از خیران و سپاه گفت: رزمایش مواسات زمینه‌ای شده است که یک حرکت جدید در ادامه حرکت‌های قبلی با یک سامازندهی ویژه و منظم‌تر برای خدمت‌رسانی بهتر به تمام نیازمندان شهر صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه  این حرکت‌ها بصیرت دینی است، افزود: مومن کسی است که بصیرت دینی داشته باشد و از ریا پرهیز می‌کند.

حسینی ابراز داشت: ظرفیت خوبی برای کمک‌رسانی در شهرستان سیرجان وجود دارد و مردم  در موارد نیاز پیش‌قدم می‌شوند و با این وحدت رویه و اخلاص عمل کمک‌ها را جمع‌آوری کرده و تلاش هم شده با حفظ کرامت نیازمندان این کمک‌ها توزیع شود.                            

انتهای پیام/3388/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول