اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برپایی نماز عید سعید فطر در فضای باز امامزاده سید اسحاق(ع) ساوه

امام جمعه ساوه از برپایی نماز عید سعید فطر در فضای باز امامزاده سید اسحاق(ع) ساوه خبر داد.

برپایی نماز عید سعید فطر در فضای باز امامزاده سید اسحاق(ع) ساوه

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه، با اشاره به برپایی نماز عید فطر اظهار کرد: نماز عید فطر امسال به دلیل اهمیت سلامت مردم در فضای باز امامزاده سید اسحاق(ع) و مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شود.

وی بیان کرد: بنا بر تصمیم شورای زکات شهرستان ساوه، فطریه و کفاره‌های جمع‌آوری شده در راستای ادامه اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه هزینه خواهد شد.

امام جمعه ساوه یادآور شد: موسسات و مراکز خیریه نیز می‌توانند با هماهنگی دفتر امام جمعه و یا کمیته امداد در این طرح مشارکت کرده و بسته‌های معیشتی را با همکاری شورای زکات توزیع کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: امسال نیاز اصلی جامعه در امور معیشتی مردم بوده در حالی که سال‌های گذشته بخشی از فطریه در پروژه‌های خیریه و آبادانی نیز هزینه می‌شده است.

وی ادامه داد: مساجد نیز با برنامه‌ریزی نیازمندان محله را شناسایی کرده و در توزیع بسته‌های معیشتی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

امام جمعه ساوه گفت: شهروندان تلاش کنند تا فطریه‌ها به طور متمرکز جمع‌آوری شده و در راستای اجرای طرح کمک مومنانه هزینه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول