اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توزیع11 هزار بسته معیشتی توسط سپاه بوشهر در مرحله سوم رزمایش مواسات

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در مرحله سوم این رزمایش، هفتم خردادماه 11 هزار بسته معیشتی و هفت هزار کیسه برنج برای ایثارگران استان بوشهر توزیع خواهد شد.

توزیع11 هزار بسته معیشتی توسط سپاه بوشهر در مرحله سوم رزمایش مواسات

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز عملیات بیت‌المقدس  و آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در این عملیات 88 نفر از رزمندگان استان بوشهر شهید و 144 نفر به مقام جانبازی نائل آمدند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: علی‌رغم هجمه‌های فراوان رسانه‌های خارجی در خصوص تجزیه ایران، وقتی خرمشهر فتح شد، معادله تجزیه ایران رخت بربست و همگان متوجه شدند که ایران و ایرانی می‌تواند از کشور خود دفاع کند و نیاز به دخالت هیچ بیگانه‌ای نیست.

وی بابیان اینکه فتح خرمشهر نماد اقتدار جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: در این عملیات ستون فقرات رژیم بعث عراق درهم‌شکسته شد و یکی از عظیم‌ترین حوادث تاریخ معاصر رقم خورد و دیدگاه‌های جهانی نسبت به توانمندی‌های رزمندگان اسلام تغییر پیدا کرد.

رزمجو در خصوص اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در استان بوشهر، اظهار داشت: در این راستا بیش از سه میلیون و 877 هزار ماسک و دستکش توزیع‌شده و گروه‌های جهادی 11 هزار و 778 نوبت اقدام به ضدعفونی معابر و اماکن کرده‌اند.

وی شبکه بهداشت و درمان بسیج در سراسر استان تعداد یک‌میلیون و 58 هزار و 634 نفر در استان بوشهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر غربالگری شده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در خصوص رزمایش مواسات و تعداد کمک‌های مؤمنانه در استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از 147 هزار بسته معیشتی به ارزش 28 میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب کمک‌های مؤمنانه در استان بوشهر توزیع‌شده است.

رزمجو با اشاره به مراحل تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه سپاه در استان بوشهر گفت: در مرحله اول با کمک فرمانده کل سپاه و نهادهای استانی، 40 هزار بسته به ارزش 12 میلیارد تومان دو هزار و 200 بسته و در مرحله دوم 41 هزار بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد و 350 میلیون تومان بین نیازمندان استان بوشهر توزیع‌شده است. 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: در مرحله سوم این رزمایش، هفتم خردادماه 11 هزار بسته معیشتی و هفت هزار کیسه برنج برای ایثارگران استان بوشهر توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول