اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ارتقای ویندوز اشیای مایکروسافت در سال 2021

مایکروسافت قصد دارد با ترکیب دو سیستم عامل خود برای ویندوز اشیا، آنها را با یکدیگر ترکیب کرده و سیستم عامل جدیدی را در سال 2021 عرضه کند.

ارتقای ویندوز اشیای مایکروسافت در سال 2021

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، مایکروسافت قصد دارد امکانات زیادی را به ویندوز اینترنت اشیای خود اضافه کند و نتیجه این تغییرات در سال ۲۰۲۱ در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

در حال حاضر مایکروسافت دو ویندوز مبتنی بر اینترنت اشیا را عرضه کرده که به ترتیب IoT Core و IoT Interprise نام دارند و ترکیب آنها و عرضه نسخه نهایی یک ویندوز اشیا به حدود یک سال زمان نیاز دارد.

 

از جمله تغییرات ویندوز اینترنت اشیاء می توان به پشتیبانی از بسیاری از محصولات و خدمات اینترنت اشیای شرکت های دیگر فناوری، کاهش ۴۰ درصدی حجم خود این سیستم عامل، امکان عرضه وصله های به روزرسان و غیره اشاره کرد.

ویندوز اشیای جدید مایکروسافت با بسیاری از برنامه ها و خدمات مبتنی بر لینوکس نیز سازگاری دارد و قرار است با نام تجاری Windows ۱۰ IoT Enterprise عرضه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول