اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سوم خرداد برخاستن ققنوس‌وار آرمان‌های یک انقلاب از میان آتش کینه و خشم دشمنان

استاندار یزد گفت: سوم خرداد فقط یادآور یک پیروزی درخشان در تاریخ دفاع این سرزمین نیست، حماسه‌ای سترگ و افتخاری جاودان نیست، اوج گرفتن ایمان و امید یک ملت نیست، برخاستن ققنوس‌وار آرمان‌های یک انقلاب از میان آتش کینه و خشم دشمنان نیست. همه این‌ها هست و چیزی بیش از این.

سوم خرداد برخاستن ققنوس‌وار آرمان‌های یک انقلاب از میان آتش کینه و خشم دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در پیامی به مناسبت  سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هر ملت، هر تمدن و هر فرهنگ چیزهایی دارد که هویت آن را شکل می‌دهد. چیزهایی مشترک میان همه باشندگان آن ملت، آن تمدن و آن فرهنگ. چیزهایی که وقتی نامشان و یادشان به میان می‌آید همه ذهن‌ها را هم‌جهت کرده و کمک می‌کند تا خیالی مشترک ساخته شود.

سوم خرداد فقط یادآور یک پیروزی درخشان در تاریخ دفاع این سرزمین نیست، حماسه‌ای سترگ و افتخاری جاودان نیست، اوج گرفتن ایمان و امید یک ملت نیست، برخاستن ققنوس‌وار آرمان‌های یک انقلاب از میان آتش کینه و خشم دشمنان نیست...همه این‌ها هست و چیزی بیش از این.

فتح خرمشهر نقطه تلاقی امید و آرزوی یک ملت بزرگ، رنگارنگ و گونه‌گون است، خیال شیرین مردمان این سرزمین با هر گرایش و سلیقه است، نمادی است بر آنکه ما با هر فکر و رفتار، اعضای یک پیکره واحد هستیم با آرزوهای شبیه به هم، شادی‌های مشترک و دردها و غم‌های یکسان.

سوم خرداد بیش از هر چیز ایرانی بودن، هم‌خانواده بودن و سرنوشت مشترکمان را یادآوری می‌کند.

با تبریک سالروز آزادی خرمشهر، آرزو می‌کنم همه گروه‌ها و سلایق این جامعه، همدل‌تر از هر زمان دیگر، شریک غم و شادی یکدیگر بوده و دست در دست هم، سرنوشت‌ مشترک خود را به بهترین شکل رقم زنند.

محمدعلی طالبی

استاندار یزد

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول