اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مراسم خاطره آزادسازی خرمشهر در گچساران

رئیس شورای هیئت مذهبی گچساران از برگزاری شب خاطره به مناسبت سالروز آ زادسازی خرمشهر در شهرستان گچساران خبر داد.

برگزاری  مراسم خاطره آزادسازی خرمشهر در گچساران

علی مراد کاظم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و سالگرد این روز تاریخی  مراسم خاطره ی آزادسازی خرمشهر با حضور حماسه سازان سوم خرداد برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه این مراسم با حضور جانبازان دوران دفاع مقدس  و حماسه سازان سوم خرداد ماه در مسجد شهیدان برگزار می شود، گفت: این مراسم با همکاری شورای هیات مذهبی، اداره اوقاوف و امور خیریه، اداره تبلیغات اسلامی، پایگاه مقاومت شهید رجایی و شهرداری دوگنبدان برگزار می شود.

 رئیس شورای هیات مذهبی گچساران خاطرنشان  کرد:همزمان با فرا رسیدن یوم الله سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان این مراسم امشب راس ساعت 10 شب در مسجد شهیدان گچساران برگزار خواهد شد.

کاظم‌پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند دفاع مقدس برای ملت ما و دیگر کشورها گنجینه ای عظیم است و برای دیگر کشورها الگو شده است، خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر  برگ زرینی از افتخارات ملت ایران است که بر تارک تاریخ معاصر ایران اسلامی می‌درخشد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول