اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پیام رسای سخنرانی رهبر معظم انقلاب تداوم مبارزه و جهاد در مسیر قدس است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: تابلوی بلند و پیام رسای سخنرانی روز گدشته رهبر معظم انقلاب تداوم مبارزه و جهاد و سامان‌دهی حرکت‌های جهادی و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام بود.

پیام رسای سخنرانی رهبر معظم انقلاب تداوم مبارزه و جهاد در مسیر قدس است

حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با بیانات رهبر معظم انقلاب در روز قدس، اظهار کرد: بیانات مهم 30 دقیقه‌ای رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس دارای ابعاد و زوایای گوناگون و مختلفی بود. رهبر عزیز انقلاب اسلامی در سخنان خود ابعاد مختلف و زوایای گوناگونه غصب فلسطین را بیان کردند.

وی عنوان کرد: روز گذشته رهبر معظم انقلاب مسئله فلسطین را به صورت جامع و همه جانبه بازخوانی کردند و بار دیگر غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی را به صورت روشن و شفاف به جامعه جهانی معرفی و پنهان‌کاری و ظاهرسازی رژیم صهیونیستی را آشکار کردند. 

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: تبیین بایدها و نبایدهای مبارزه محور دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب بود. ایشان نه فقط مبارزه ملت فلسطین بلکه مبارزه هر جبهه آزادی‌بخش با طاغوت و استکبار رو مورد تبیین قرار دادند. به تعبیری دیگر بیانات ایشان منشور مبارزه جبهه‌ آزادی‌خواه و مستضعفان عالم با نظام سلطه و استکبار بود. 

شفیعی عنوان کرد: ایشان همچنین در بیانات خود تاکید کردند که نباید اجازه داد مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود و همه جهان، همهٔ بشریت و انسانیت در برابر فلسطین مسوول هستند و باید در برابر رژیم صهیونیستی فریاد بزنند و اعلام برائت کنند و باید فلسطین به هشتگ امت اسلامی و اسرائیل به منفورترین واژه در فرهنگ لغت انسانیت و بشریت تبدیل شود. 

وی با تاکید بر اینکه سخنرانی امروز مقام معظم رهبری کیفرخواست نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل بود، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بیانات خود را خطاب به امت اسلامی شروع و به پایان رساندند به این معنا که مسئله قدس یک مسئله‌ ایرانی یا یک مسئله قومیت خاص یا حتی یک مسئله محدود و بخشی از منظومه‌ بشری نیست، بلکه قدس و فلسطین نقطه‌ٔ مورد توجه همهٔ امت اسلامی است و همهٔ امت اسلامی باید نسبت به فلسطین و مسجد الاقصی حساسیت و عکس العمل نشان دهند. 

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: تابلوی بلند و پیام رسای سخنرانی روز گدشته رهبر معظم انقلاب تداوم مبارزه و جهاد و سامان‌دهی حرکت‌های جهادی و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام بود. 

انتهای پیام/72033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول