اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری مسابقات قرآن و عترت به صورت مجازی در زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی به صورت مجازی در زنجان خبر داد و گفت: برگزیدگان راهی مسابقات کشوری خواهند شد.

برگزاری مسابقات قرآن و عترت به صورت مجازی در زنجان

جعفر گنج خانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا نیز نمی‌تواند مانعی برای پیگیری برنامه‌های فرهنگی و پرورشی ویژه دانش‌آموزان شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و عترت در مدارس به صورت مجازی عنوان کرد: به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان برنامه‌ها در بستر مجازی برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶۰ هزار دانش‌آموز در مجموع مراحل آموزشگاهی منطقه و استان مسابقات قرآن و عترت در زنجان شرکت داشتند، تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای طی سال‌جاری بیش از ۵۰ هزار نفر بوده است.

گنج خانلو با اشاره به اینکه مرحله استانی این مسابقات خرداد‌ماه و به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دانش‌آموزان منتخب منطقه‌ای آثار خود را ارسال و داوران به انتخاب برگزیدگان مبادرت می‌کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول