اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

قطع راه روستایی دو روستا در ساوه/آذوقه مورد نیاز اهالی تامین می شود

بخشدار مرکزی ساوه با اشاره به قطع شدن راه روستایی در ساوه گفت: فردا اقدامات لازم برای بهسازی راه روستایی این دو روستا انجام خواهد شد.

قطع راه روستایی دو روستا در ساوه/آذوقه مورد نیاز اهالی تامین می شود

کیوان گودرزی راد در گفتگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: عصر امروز گزارشاتی مبنی بر ریزش جاده روستایی مرق و مرقکان مخابره شد که بلافاصله تیم های کارشناسی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور در این منطقه مشخص شد که بر اثر بارندگی های اخیر و شکاف های ایجاد شده راه ارتباطی روستاهای مرق و مرقکان از توابع بخش مرکزی شهرستان ساوه دچار ریزش شده و عملا راه دسترسی به این دو روستا قطع شده است.

بخشدار مرکزی تصریح کرد: با حضور دستگاه های مختلف جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار و مقرر شد فردا صبح مدیران کل راه و شهرسازی، راهداری، هلال احمر و مدیریت بحران همراه با تیم های کارشناسی در محل حاضر شده و اقدامات لازم برای ایجاد مسیر دسترسی جدید صورت پذیرد. 

وی با اشاره به اینکه این مسیر تنها راه تردد به این دو روستا است، افزود: مقرر شد با هماهنگی های صورت گرفته تعداد 4 قایق برای استفاده اضطراری از طریق دریاچه سد تا این دو روستا مورد استفاده قرار بگیرد و یک تیم پزشکی نیز در این منطقه مستقر شود.

گودرزی افزود: همچنین قرار است افراد سالمند و بیماران خاص این منطقه را برای مراقبت بیشتر به ساوه انتقال دهیم.

وی با اشاره به قطعی گاز در این منطقه نیز افزود: با هماهنگی فرماندار قرار است مطالعات دقیقی برای ایجاد مسیر دسترسی و انتقال یک خط گاز موقت به این دو روستا نیز صورت پذیرد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان همچنین از هماهنگی های لازم برای تهیه اقلام خوراکی و آذوقه اهالی این دو روستا گفت و افزود: هلال احمر شهرستان ساوه وظیفه تهیه و انتقال آذوقه مورد نیاز برای اهالی را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول