اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

«محمدرضا میری» به عنوان چهره سال هنر انقلاب در خراسان رضوی انتخاب شد

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان رضوی گفت: امسال بر اساس انتخاب داوران که جمعی از فعالان فرهنگی و هنری هستند، محمد رضا میری هنرمند گرافیست به عنوان چهره سال هنر انقلاب در استان خراسان رضوی انتخاب شد.

«محمدرضا میری» به عنوان چهره سال هنر انقلاب در خراسان رضوی انتخاب شد

مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، از برگزاری مراسم تجلیل از چهره سال هنر انقلاب اسلامی عصر امروز در صحن قدس حرم مطهر رضوی خبر داد و اظهار کرد: از دوسال پیش حوزه هنری استان‌ها هم چهره هنری سال را در سطح استان انتخاب و از آن تجلیل می‌کند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان رضوی با بیان اینکه امسال مراسم تجلیل از چهره هنر سال انقلاب استان در ذیل مراسم «بر آستان قدس» با حضور ریاست حوزه هنری کشور برگزار شد، تشریح کرد: بر اساس انتخاب داوران که جمعی از فعالان فرهنگی و هنری هستند «محمد رضا میری» هنرمند گرافیست به عنوان چهره سال هنر انقلاب در خراسان رضوی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه میری از بین هشت نفر از رشته‌های مختلف انتخاب شد، افزود: هر سال نشان فیروزه هنر انقلاب به هنرمند منتخب تقدیم می شود که امسال این نشان مادی و معنوی به «محمدرضا میری» رسید.

ابراهیمی درباره شاخص‌های انتخاب چهره هنر سال، توضیح داد: شاخص‌هایی مثل جریان سازی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، شرکت در نمایشگاه‌ها و کسب رتبه در جشنواره‌ها و تولید آثار با مضمون انقلاب اسلامی شاخص‌هایی است که چهره هنر سال در آنها بالاترین نمره را کسب می‌کند.

گفتنی است؛ سال گذشته سعید تشکری در بخش رمان نویسی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی در  خراسان رضوی انتخاب شد.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول